|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
Mag ik trouwens aannemen nu de termijn verstreken is voor nieuwe moderators dat het CR-forum is komen te overlijden? |
|
Ahum, lambal Update forum Geschreven door Ineke maandag, 28 augustus 2006 Hallo allemaal, Vandaag is de datum waarop we moderaters aangemeld wilden hebben. Wij hebben inderdaad 4 aanmeldingen gehad. Wij gaan nu met deze mensen overleggen. Maar als alles goed er uit komt, komt het forum dus weer online. Groetjes namens het website team Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Jaja.. 4 dagen gesmokkeld |
|
quote: Lijkt me erg gezellig. Disko Disko Partizani |
|
|
|
Jammer dat het onderschrift het ongeloofwaardig maakt. |
|
hehe dat komt idd wat tegenstrijdig over ja. Mooi stukje verder Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Over de Muur gesproken..is ie kapot??? volledig vernietigd |
|
quote:Neu.. DNS probleempje |
|
Ik heb trouwens niemand zien protesteren, of ligt dat aan mij? |
|
quote: *klikt wat heen en weer en belandt hier* "Weet u dat een aantal van de geprogrammeerde popgroepen zich presenteren als death, trash en doom metal bands?" *stik* |
|
Jawel! De jehova's klaagden dat er auto's voor hun deur stonden .... |
|
quote: Daar krijg ik jeuk van.. bah.. brrr. |
|
Daar werkt alleen een grote hoeveelheid napalm tegen. Een kleine snol zit zo vol. |
|
Ik ga voortaan protesteren tegen gristelijke evenementen, die ervaar ik als ongelovige als zwaar kwetsend. |
|
Bert Tijhof proeft sfeer op Elsrock zaterdag 26 augustus 2006 16:00 'De ChristenUnie heeft zaterdagmiddag 26 augustus een bezoek gebracht aan het rockfestival 'Elsrock'. Bert Tijhof (raadslid) en Gerrit Roosink (secretaris bestuur) hebben de sfeer geproeft en gesproken met de organisatie. Daarbij werden zij gevolgd door de schrijvende pers en rtv oost. Het bezoek werd gebracht naar aanleiding van de oproep van de burgemeester om met de organisatie van Elsrock in gesprek te gaan. Om in de toekomst goed te kunnen oordelen over een eventuele nieuwe vergunningaanvraag leek het de ChristenUnie goed waar te nemen hoe het festival verloopt. Ook is de gelegenheid nog weer aangegrepen om bij de organisatie aan te geven waarom de ChristenUnie liever niet zo'n rockfestival wil. Bert Tijhof: "De vorm van rockmuziek die hier ten gehore wordt gebracht is met name metal. Naar aanleiding van de berichtgeving in de pers en het gesprek met de organisatie heb ik inmiddels geleerd dat er verschillende vormen van metal zijn. De meest extreme vorm, black metal, wordt geweerd door de organisatie van dit festival. Maar de minder extreme vormen die hier ten gehore worden gebracht kunnen wel de opstap zijn naar contact met de extreme vormen. De ChristenUnie vindt het jammer dat deze muziek, met haar cultuur, naar Rijssen wordt gehaald. Net als veel ouders vreest zij dat dit jongeren uit de gemeente aan zal trekken. De muziek en de uitingen daarom heen roepen veel aversie op bij de ouderen." De sfeer op het muziekterrein was zaterdagmiddag nog rustig. Zo'n 150 jongeren, veelal tussen de 20 en 30 jaar, luisterden naar klanken die ruig en hard overkwamen. (Van de organisatie kregen Bert en Gerrit vooraf oordopjes uitgereikt.) Ze waren meestal gekleed in zwart, waarbij opvallend veel T-shirts met afbeelding die doen denken aan horror. Hoe de sfeer 's avonds was hebben Bert en Gerrit niet geproeft. Zij weten inmiddels voldoende over metal en het rockfestival 'Elsrock'. De ChristenUnie-fractie deelt nog steeds de zorg van de kerken, en staat nog achter de vragen die zij samen met de SGP aan het college over deze kwestie heeft gestelt. "Wij zijn nog steeds van mening dat dit festival niet past in Rijssen." Er is met de organisatoren afgesproken dat een verder overleg plaatsvindt tussen de fractie van de ChristenUnie en hen, voordat er een nieuwe vergunning wordt aangevraagd.' RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRR! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
geproeft...gestelt en goed Nederlands kunnen ze ook al niet... Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Wat een stel hypocriete primaten zijn het toch ook Elsrock was te gek. Geen gezeik of niks geweest. Zelfs de complimenten gehad van de commissaris van politie die, overigens net als het meerendeel van Rijssense bevolking, zijn buik vol had van de christengemeenschap met hun eeuwige gezeur en gezanik. |
|
Hehe te gek. Ik woon in de Randstad, daar maak ik dit soort dingen niet mee. Maar die mensen bestaan dus echt. Gaaf . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Maar jullie hebben zwervers! HA! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
En drugs! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
ARGH wat een stelletje irritante kutlui. ZIJ zijn juist degenen die, moedwillig, voor gezeik zorgen. Laat ze toch een eind opflikkeren. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-09-2006 19:27] |
|
Rellen FRNK! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |