|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
effe een oldskool christenband onder de aandacht brengen. |
|
Stryper! Zou wel cool zijn als die lui uit Hoogeveen dr ook zo bij zouden lopen |
|
quote: maar goed, ik en andere lachen wel om stryper maar spelen konden ze wel (zeker die oz fox) en ze hebben ook best wel OK nummers (maar niet heel veel). alleen zonde van de zang. |
|
|
|
en ik heb ze wel eens live gezien |
|
Cool! Geen bijbel voor je smoel gekregen? OT : Zijn er al es grefo's gespot bij Occultfest dan? |
|
mart mischien? Ik ben trouwens even dat forum aan het doorlezen.. man o man wat een plezier het word steeds beter! en zolang ze mij broodjes geven midden in de nacht mogen ze van mij lekker doorgaan "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: ha. daar werd serieus om gevochten. en aangezien ik een van de vrede ben... |
|
Godsallemachtig, kenker zeg Wat triest zeg, laat ze in de stront zakken met bidden en handtekening acties, wat een mongolen. [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-08-2006 21:26] Against God and Government |
|
quote: pffff, dat iemend daar wakker van ligt zeg. laat die mesen gewoon hun ding doen dan zijn ze ook gelukkig. ze houden toch niks tegen en de "metalheads" zijn dan weer gelukkig dat het toch door gaat (en flink "6-6-6" kunnen roepen en bier kunnen drinken tijdens het concert. |
|
Ja ze doen maar, zal mij een rotzorg zijn. Ik vind het altijd wel vermakelijk. Against God and Government |
|
Geniaal Zijn er ZM-ers die zich daar geregistreerd hebben? Ik zie namelijk ineens verdacht veel dubieuze posts van vandaag |
|
quote: Daar gaan we heen! Disko Disko Partizani |
|
quote: Burzum en ik ook ! Neem jij je vriendinnetjes mee ??? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Fricandelic?! FRNK!!!! Disko Disko Partizani |
|
hahaha Against God and Government |
|
Ik hou dat forum voor avonden als deze, dan ga ik daar vragen stellen. |
|
Ik lach me een breuk! Inderdaad ZM'ers daar, me dunkt! Disko Disko Partizani |
|
www.ronduit.nl kijk daar eens rond, ik heb ook geprobeerd om daar een discussie aan te gaan omtrent Elsrock in Rijssen, je lacht je soms een breuk om de reacties, het ergste is alleen, die gasten menen het bloed serieus. Against God and Government |
|
Ik heb me ook geregistreerd. |
|
grappig hoor, ik vind jullie heel erg onvolwassen, laat die mensen toch met rust en in vrede. Fuck the world and fuck you |
|
Hahaha, flikker op! Dit vraagt om een tegen reactie!! Disko Disko Partizani |
|
Dat doen ze bij ons ook niet, als ik een aantal personen moet geloven, staan de kruisridders tijdens Occultfest voor de ingang. @ mental [Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 07-08-2006 21:53] Against God and Government |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |