IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Festivals en het geloof. Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2006 13:20 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

sletje


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Aaargh
Hel jawel!
Usericon van Aaargh
Posted 09-08-2006 13:43 by Aaargh Wijzig reactieProfiel van AaarghQuote dit berichthttp://www.zwangerschapspagina.nl

quote:
Op 9 augustus 2006 12:17 schreef spectre het volgende:
Deze is voor Aaargh:




Wat moet ik met een kus van je zusje? Come on baby, you can do better than that!

[Dit bericht is gewijzigd door Aaargh op 09-08-2006 13:43]


“Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.”


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-08-2006 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 13:20 schreef spectre het volgende:
sletje


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-08-2006 14:00 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 13:43 schreef Aaargh het volgende:
Wat moet ik met een kus van je zusje? Come on baby, you can do better than that!


Verdorie, nou ok dan...



Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 09-08-2006 14:01 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Dit gaat niet meer over het orginele topic in de eerste post...

Gaarne weer ontopic


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 09-08-2006 18:38 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

En dan niet ingaan op de post van MMayo. Was net zo benieuwd naar je reactie.


Disko Disko Partizani


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 09-08-2006 21:02 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com



God houdt zoveel van je dat Hij je neemt





karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-08-2006 1:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 8 augustus 2006 0:54 schreef karnivoor het volgende:
topic samenvatting:

te vaak dezelfde discussie gehad en niemand wordt het eens -> discusieren is zinloos -> ban en slotje


Je moeder.


elessar
sienimyrkytys
Usericon van elessar
Posted 12-08-2006 10:38 by elessar Wijzig reactieProfiel van elessarQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/ouwetaart/




Sodom
Axe wielding homicidal maniac!
Usericon van Sodom
Posted 12-08-2006 11:20 by Sodom Wijzig reactieProfiel van SodomQuote dit bericht

Godver, het valt me nog mee dat het volwassen zijn en geen minderjarigen

Lekker hypocriet overigens, dat christenen wel op "onze" manier van leven kankeren maar er zelf dus ook (stiekem weliswaar) op los neuken, met als smoesje dat het celibaat geen verplichting zou zijn voor priesters. Als zelfs de leidende figuren in de kerk zo onverschillig omgaan met hun eigen wetten, zit er daar toch iets niet helemaal goed dunkt mij.



[Dit bericht is gewijzigd door Sodom op 12-08-2006 11:25]


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-08-2006 5:03 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

Mods gezocht!!
quote:
Geschreven door Ineke
zaterdag, 12 augustus 2006
*******Belangrijk*******

Vandaag hebben wij als webteam een vergadering gehad over het forum. We zijn er achter gekomen dat we te weinig moderaters hebben om het forum na te kijken als het erg druk wordt.

Vandaar dit bericht:

Binnen 2 weken (dus voor 26 augustus) hebben wij 4 moderaters nodig om het forum weer online te krijgen!!! Aanmelden kan via martindiphoorn@gmail.comDit email adres wordt beschermd tegen spam bots, u heeft een Javascript-enabled browser nodig om berichten te kunnen lezen . Anders komt het forum niet meer online en gaan we de site op een andere manier invulling geven!!!

Zodat jullie bij kunnen houden of zich al mensen hebben aangemeld vermelden wij dit hier: Tot nu toe hebben zich 0 moderaters aangemeld.

Groetjes het websiteteam



XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2006 16:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat hebben de "stoere" metalmannen dan weer leuk voor elkaar gekregen.

Beetje jammer.

[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-08-2006 16:24]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 13-08-2006 17:51 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 13 augustus 2006 16:23 schreef XXL het volgende:
Dat hebben de "stoere" metalmannen dan weer leuk voor elkaar gekregen.

Beetje jammer.
wegens drukte, niet wegens metalmannen



Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-08-2006 17:55 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Sowieso zie ik het probleem niet. Dat de beste mensen hun forum sluiten omdat ze er niet tegen kunnen dat een aantal andersdenkenden komen posten vind ik een beetje merkwaardig. De meeste posts die ik gezien heb waren toch wel redelijk serieus en niet zo zeer christ bashing materiaal (alhoewel dat ook moet kunnen natuurlijk ). Deze actie getuigd mijn inziens van kortzichtigheid en een duidelijk gebrek aan relativeringsvermogen.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-08-2006 17:56]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2006 18:15 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Gitaarpartijen?


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 13-08-2006 18:18 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Hehe ik ben al wel even beziggeweest maar ik moet nu ook voor twee andere bands plus een eigen project spul oefenen en opnemen + aantal weken op vakantie en festival geweest, dus het gaat allemaal niet zo snel (maar dat had je al gemerkt ). Ik zal proberen of ik volgende week in ieder geval wat gitaarpartijen van dat Darkthrone nummer er op heb staan.

[Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-08-2006 18:19]


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 13-08-2006 18:23 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

*muzikantentopic*


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 13-08-2006 18:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 13 augustus 2006 17:51 schreef Mies het volgende:
wegens drukte, niet wegens metalmannen




Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Miekie
Usericon van Miekie
Posted 14-08-2006 19:39 by Miekie Wijzig reactieProfiel van MiekieQuote dit bericht

Het CrossRoadForum is idd tijdelijk offline, maar of dat door de metalmannen komt..? Lijkt me stug!

Er waren sowieso te weinig moderators en de mods die er wel waren, waren praktisch nooit online.. Dus het is wachten op nieuwe mods en dan gaan we weer volop online! Bij deze zijn jullie gewoon weer uitgenodigd

Groetjes Miekie


IJsregen
Usericon van IJsregen
Posted 14-08-2006 19:51 by IJsregen Wijzig reactieProfiel van IJsregenQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 21:02 schreef blonde rockgod het volgende:
God houdt zoveel van je dat Hij je neemt






Disko Disko Partizani


WXena
Usericon van WXena
Posted 14-08-2006 21:08 by WXena Wijzig reactieProfiel van WXenaQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2006 13:43 schreef Aaargh het volgende:
Wat moet ik met een kus van je zusje? Come on baby, you can do better than that!


Jij concrete mixert.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 15-08-2006 0:47 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 14 augustus 2006 19:39 schreef Miekie het volgende:
Het CrossRoadForum is idd tijdelijk offline, maar of dat door de metalmannen komt..? Lijkt me stug!

Er waren sowieso te weinig moderators en de mods die er wel waren, waren praktisch nooit online.. Dus het is wachten op nieuwe mods en dan gaan we weer volop online! Bij deze zijn jullie gewoon weer uitgenodigd

Groetjes Miekie
Dat is zeer vriendelijk! :wijwater:

De discussie was best interessant inderdaad en ik ben benieuwd hoeveel autochtine forumbezoekers met een open mind nog steeds het voornemen hebben Occultfest te komen bezoeken. XXL zorgde voor koffie was het niet?



varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 15-08-2006 9:03 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2006 0:47 schreef Judge M. het volgende:
:wijwater:




Ghehehehe...


spelfout weggehaald...


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 15-08-2006 9:10 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Miekie
Usericon van Miekie
Posted 15-08-2006 12:08 by Miekie Wijzig reactieProfiel van MiekieQuote dit bericht

K vond het idd wel een interessante discussie!
En ben nog steeds van plan om naar Occultfest te komen hoor


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen