|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
sletje Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: |
|
quote: Verdorie, nou ok dan... Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dit gaat niet meer over het orginele topic in de eerste post... Gaarne weer ontopic SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
En dan niet ingaan op de post van MMayo. Was net zo benieuwd naar je reactie. Disko Disko Partizani |
|
God houdt zoveel van je dat Hij je neemt www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Je moeder. |
|
ohh... http://www.nu.nl/news/800938/10/rss/%27Zeker_honderd_priesters_hebben_geheime_relatie%27.html |
|
Godver, het valt me nog mee dat het volwassen zijn en geen minderjarigen Lekker hypocriet overigens, dat christenen wel op "onze" manier van leven kankeren maar er zelf dus ook (stiekem weliswaar) op los neuken, met als smoesje dat het celibaat geen verplichting zou zijn voor priesters. Als zelfs de leidende figuren in de kerk zo onverschillig omgaan met hun eigen wetten, zit er daar toch iets niet helemaal goed dunkt mij. [Dit bericht is gewijzigd door Sodom op 12-08-2006 11:25] |
|
Mods gezocht!! quote: |
|
Dat hebben de "stoere" metalmannen dan weer leuk voor elkaar gekregen. Beetje jammer. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-08-2006 16:24] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote:wegens drukte, niet wegens metalmannen |
|
Sowieso zie ik het probleem niet. Dat de beste mensen hun forum sluiten omdat ze er niet tegen kunnen dat een aantal andersdenkenden komen posten vind ik een beetje merkwaardig. De meeste posts die ik gezien heb waren toch wel redelijk serieus en niet zo zeer christ bashing materiaal (alhoewel dat ook moet kunnen natuurlijk ). Deze actie getuigd mijn inziens van kortzichtigheid en een duidelijk gebrek aan relativeringsvermogen. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-08-2006 17:56] |
|
Gitaarpartijen? |
|
Hehe ik ben al wel even beziggeweest maar ik moet nu ook voor twee andere bands plus een eigen project spul oefenen en opnemen + aantal weken op vakantie en festival geweest, dus het gaat allemaal niet zo snel (maar dat had je al gemerkt ). Ik zal proberen of ik volgende week in ieder geval wat gitaarpartijen van dat Darkthrone nummer er op heb staan. [Dit bericht is gewijzigd door Vlkodlak op 13-08-2006 18:19] |
|
*muzikantentopic* |
|
quote: Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Het CrossRoadForum is idd tijdelijk offline, maar of dat door de metalmannen komt..? Lijkt me stug! Er waren sowieso te weinig moderators en de mods die er wel waren, waren praktisch nooit online.. Dus het is wachten op nieuwe mods en dan gaan we weer volop online! Bij deze zijn jullie gewoon weer uitgenodigd Groetjes Miekie |
|
quote: Disko Disko Partizani |
|
quote: Jij concrete mixert. |
|
quote:Dat is zeer vriendelijk! :wijwater: De discussie was best interessant inderdaad en ik ben benieuwd hoeveel autochtine forumbezoekers met een open mind nog steeds het voornemen hebben Occultfest te komen bezoeken. XXL zorgde voor koffie was het niet? |
|
quote: Ghehehehe... spelfout weggehaald... |
|
|
|
K vond het idd wel een interessante discussie! En ben nog steeds van plan om naar Occultfest te komen hoor |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |