IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Festivals en het geloof. Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-09-2006 19:27 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

hehe pff


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 07-09-2006 19:28 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 19:20 schreef FRNK het volgende:
ARGH wat stelletje irritante kutlui. ZIJ zijn juist degenen die, moedwillig, voor gezeik zorgen. Laat ze toch een eind opflikkeren.


Zo gek is het niet. Iemand die niet meer gewent is dan Beethoven of een stevige partij orgelmuziek en niet meer meemaakt dan af en toe een auto met een ergelijk hoog volume wordt nogal hard in zijn kloten geschopt door dergelijke (voor hem) grensverleggende extreme muziek.
Daarnaast wordt uiteraard vooral gespeculeerd op de vooroordelen, wat ook niet vreemd is, aangezien de gemiddelde metalliefhebber het intellect heeft van een hersendode Neanderthaler (type mental).
En als buitenstaander vallen op zo'n festival natuurlijk ppur de negatieve/ongewone dingen op.
Stuur een metalhead naar een hiphopfestival en hij komt ook buitengewoon ontevreden naar buiten.
Laat die mensen lekker in hun belevingswereldje rondwanen en trek je er niet teveel van aan.
Goedkope antichristelijke provocaties zijn overigens onnoemelijk gay.


Nog zo stoere internet warrior.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-09-2006 19:30 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

hehe ja maar beetje jammer als ze zo'n fest dwars proberen te liggen. 't Is niet dat het bij ze in de achtertuin is ofzo Dan kan ik me het voorstellen.

"Stuur een metalhead naar een hiphopfestival en hij komt ook buitengewoon ontevreden naar buiten." ja dat.. dan ga jij zeker ook proberen het festival tegen te houden, metalhead? Niet he.

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-09-2006 19:32]


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 07-09-2006 19:34 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Dat was inderdaad een matig argument (mijn sterke punt), maar laat ik het zo stellen, ik begrijp het onbegrip van de christenen wel.


Nog zo stoere internet warrior.


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-09-2006 19:36 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Dat wel. Onbegrip. Maar ze maken dr zelf een verhaaltje van om het weg te krijgen ipv hun ogen te openen.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 07-09-2006 19:38 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

Ik denk dat ze vooral fixeren op de negatieve punten, gezien metal veel provocaties, overdadig alcoholgebruik, en andere relatief ongezonde eigenschappen met zich draagt is het moeilijk om een reeel oordeel te vellen.
Vooroordeel + religieuze denkwijze + beperkte kennis + verstoring belevingswereldje = bevestiging vooroordeel, voor deze mensen.


Nog zo stoere internet warrior.


spectre
Usericon van spectre
Posted 07-09-2006 19:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Het is allemaal de schuld van Satan!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 07-09-2006 19:40 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Klopt. Jammer is dat. (@zv)

[Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 07-09-2006 19:41]


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 20:03 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 19:15 schreef Judge M. het volgende:
Elsrock was te gek. Geen gezeik of niks geweest.


Op een paar kutlui na die de boel liepten te verkloten door onder andere harstikke zat ruzie te gaan lopen zoeken.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-09-2006 20:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 september 2006 20:03 schreef MMayo het volgende:
Op een paar kutlui na die de boel liepten te verkloten door onder andere harstikke zat ruzie te gaan lopen zoeken.
Ja voor het podium



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 20:07 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:04 schreef Judge M. het volgende:
Ja voor het podium


Ja daar stonden ook de meeste mensen


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-09-2006 20:08 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

damn die christenen zijn al even kansloos bezig als op 6 juni, het grappige eraan is dat ze ook nog geloven dat het bidden werkt , de reden die ze geven: er is geen Apocalypse gekomen op die dag


Why doesn't my music get me all the chicks?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 20:08 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Maar goed, ben wel nieuwsgierig wie er van de kerk naar Occultfest is geweest? Heb namelijk niemand mogen rondleiden, want niemand melde zich.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-09-2006 20:15 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

voor mensen die nog meer willen lachen om het christendom check dan dit: www.refoweb.nl , inclusief refoforum.


Why doesn't my music get me all the chicks?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 20:24 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:15 schreef GrindMaster het volgende:
voor mensen die nog meer willen lachen om het christendom check dan dit: www.refoweb.nl , inclusief refoforum.


Oh je wilt rellen?
Beetje jammer.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-09-2006 20:25 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:24 schreef MMayo het volgende:
Oh je wilt rellen?
Beetje jammer.
rellen


Why doesn't my music get me all the chicks?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 20:26 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:25 schreef GrindMaster het volgende:
rellen


Hoezo lachen om het christendom.. dit is een topic over festivals en geloof. Waarom dan naar een forum gaan om daar te gaan lachen?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 07-09-2006 20:27 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:26 schreef MMayo het volgende:
Hoezo lachen om het christendom.. dit is een topic over festivals en geloof. Waarom dan naar een forum gaan om daar te gaan lachen?

kijk even naar de eerste paar pagina's van dit topic liefhebbers zat lijkt me zo. maar ik ga hier verder niet op in beetje zinloze discussie lijkt me zo.

[Dit bericht is gewijzigd door GrindMaster op 07-09-2006 20:27]


Why doesn't my music get me all the chicks?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 20:28 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:27 schreef GrindMaster het volgende:
kijk even naar de eerste paar pagina's van dit topic liefhebbers zat lijkt me zo.


Dat ging over Occultfest, de posts die ze op dat forum daarover hebben gemaakt. En jouw post? Snap de bedoeling niet van jouw post, het is overbodig en uitlokkend en dus ook erg jammer.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 07-09-2006 20:33 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 7 september 2006 20:08 schreef MMayo het volgende:
Maar goed, ben wel nieuwsgierig wie er van de kerk naar Occultfest is geweest? Heb namelijk niemand mogen rondleiden, want niemand melde zich.
Je had dus echt daadwerkelijk de illusie dat die lui zich open zouden stellen aan objectieve waarnemingen en uiteenzettingen? Welnee, die blijven liever in hun eigen sprookjes geloven.

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 07-09-2006 20:34]



MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-09-2006 20:35 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:33 schreef Judge M. het volgende:
Je had dus echt daadwerkelijk de illusie dat die lui zich open zouden stellen aan objectieve waarnemingen en uiteenzettingen? Welnee, die blijven liever in hun eigen sprookjes geloven.


Helaas, er waren wel een paar mensen van de kerk aanwezig. Maar niet degene die mij gemaild hadden, vandaar.


zakkenvuller
Usericon van zakkenvuller
Posted 08-09-2006 0:13 by zakkenvuller Wijzig reactieProfiel van zakkenvullerQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2006 20:15 schreef GrindMaster het volgende:
voor mensen die nog meer willen lachen om het christendom check dan dit: www.refoweb.nl , inclusief refoforum.


Hey eikel, weet je wat pas grappig is? Een volledig ongeschoolde grindcorefan die van Bob Marley houd.
Donderstraal op naar je onderontwikkelde analfabetenwereldje of zet je zelf in de fik, eikelhoofd.


Nog zo stoere internet warrior.


BitchSlap
Usericon van BitchSlap
Posted 08-09-2006 0:30 by BitchSlap Wijzig reactieProfiel van BitchSlapQuote dit bericht



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2006 0:45 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/



Je moeder.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-09-2006 0:48 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 0:13 schreef zakkenvuller het volgende:
Hey eikel, weet je wat pas grappig is? Een volledig ongeschoolde grindcorefan die van Bob Marley houd.
Donderstraal op naar je onderontwikkelde analfabetenwereldje of zet je zelf in de fik, eikelhoofd.


"Jezelf" hoort aan elkaar te worden geschreven in deze zin, oh wijs en geschoold figuur. Daarbij wordt "houdt" in deze zin geschreven met "dt".

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 08-09-2006 0:51]


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen