|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Drankjewel. Een beetje prikken, kijken wat er gebeurd! |
|
quote: lees ook mn post erna Je moeder. |
|
quote: Wat doe jij nu ineens populair dan? |
|
hij wil ook in zwolle wonen Je moeder. |
|
quote: Zal Heleen leuk vinden hahaha. Maarre Jaapie is toch helemaal niet metal.. |
|
Wie is Elohim hier.. daar wil ik even mee babbelen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Lijst? |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Stata die op "je lijst" Je "klonk" nogal kwaod |
|
O nee, zelfde interesses Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik weet wie Elohim is. En als je De Muur leest, dan weet jij het ook. Maar vervolgens weet je waarschijnlijk weer niet wie zij op ZM is, omdat ze hier een andere naam heeft. Onoverzichtelijke shit! Ik ben liever overal mezelf. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
zij ... hmm .. we doen gokken! Ghoullie? |
|
daar schiet ik niks mee op Aaargh! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jenje heeft het fout! En Spectre... Ja, dat weet ik. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Ah toe ... houdt me niet zo in spanning .... |
|
Voor een zoentje? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Homo Argh wie is die triplesix? Wat een blaag weer zeg |
|
Oeh! Zoenen met Spectre! Ik ben echt heel makkelijk over te halen. Elohim heet op De Muur Zaateproem en hier heet zij BW (of Beserker Woman, dat weet ik niet zeker). Anyway... Zij dus. Wie triplesix is weet ik dan weer niet, ik hoop altijd maar dat ik zulke mensen niet ken IRL. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
BW .. hmm .. ze had het ook overgetypt ja .. dan snap ik het wel .. |
|
Copy Paste.. maar dat had ik niet zo achter dat meiske gezocht humhum. Deze is voor Aaargh: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Aaargh is gewoon vrouwelijk hoor. Of heb je het weer in je zieke geest gehaald dat ik jou ergens ga zoenen? Dacht het niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
jammel |
|
ok dan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
homo |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |