|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
13 |
|
quote: hoezo ? Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
dat had ik niet verwacht |
|
Geen Occult Fest, maar dit artikel past wel in het topic. Elsrock was ook een hoop om te doen geweest, hier een artikel van het reformatorisch dagblad. Staan ook wel leuke dingen tussen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Dat werd hier ook al gepost enzo http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/2168164 |
|
quote: Grey.. kun je hier dan geen algemeen topic over metalfestivals en geloof van maken? |
|
quote:Thy will be done. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Winterwonder rock en Flevo? |
|
Mag concerten en het geloof ook? |
|
Als er maar reli voor staat. |
|
Opzich is een topic over christelijke metal wel wat, ik ken der wel een hop en ben altijd op zoek naar meer, uiteraard wel de bands die hun geloof niet gebruiken als excuus voor gebreek aan kwaliteit... |
|
quote: Het ging me niet zozeer om Elsrock maar om de inhoud (of het gebrek eraan) van het artikel zelf. driekwart is pro christelijk gebabbel over hoe slecht en verdorven metal wel niet is. Voor de rest dat de burgermeester een klootzak is omdat hij Elsrock niet tegenhield. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Nou, ga je gang, zou ik zeggen. |
|
quote:Dat het kan in deze wereld! |
|
Mooi spul, die vrije meningsuiting, hè? |
|
quote: Nou maar hopen dat ik ook niet afgeschoten word |
|
Gheghe, vandaag al teletekst (p. 120) gelezen over de gelderse dominee die een bomelding heeft gedaan bij het concert van Madonna?!? Eens kijken wanneer we dit soort gein ook bij metalconcerten gaan krijgen (waarbij de burgermeester dan de enige zal zijn die zich er iets van aantrekt, alleen omdat hij uit hoofde van zijn functie daartoe verplicht is, terwijl het publiek zal staan te juichen bij de bar vermoed ik zo). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Nou ik heb wel in gaten dat er sommigen lekker met de wind mee waaien.Als je ergens voor staat,STA ER DAN OOK VOOR !! En slijm niet met de rest mee. |
|
Against God and Government |
|
quote: Ja, of ik sla je dood met de grafsteen van je oma! |
|
quote: Bluf! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik bedoelde daarmee de voorgaande posts,waarbij sommigen lekker met de wind mee waaien,De ene keer zijn ze faliekant tegen de bemoeienissen van de gristenen,en de volgende minuten slijmen ze weer duchtig met ze mee. |
|
Lekker slijmen,mmmmmmmmmmmmm !! |
|
quote:Welke straathoek sta je dan? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |