IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Festivals en het geloof. Vorige pagina | Volgende pagina
FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-09-2006 11:02 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

pnw3d


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2006 11:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

wat een eikelhoofdt


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 08-09-2006 11:04 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk



Doomy
Usericon van Doomy
Posted 08-09-2006 11:06 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

LuL


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-09-2006 12:33 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 11:03 schreef spectre het volgende:
wat een eikelhoofdt




XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-09-2006 12:49 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Volgend jaar de eerste aanslagen op festivals door gereformeerde extremisten. Wat ik je brom.

http://www.nu.nl/news/820891/11/Meer_gereformeerde_jongeren_kiezen_voor_islam.html


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-09-2006 12:50 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ach, wat is een tiental jongeren per jaar nou?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2006 12:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 12:49 schreef XXL het volgende:
Volgend jaar de eerste aanslagen op festivals door gereformeerde extremisten. Wat ik je brom.

http://www.nu.nl/news/820891/11/Meer_gereformeerde_jongeren_kiezen_voor_islam.html


Hoezo "gereformeerde extremisten"? Als ze tot de Is-Lam bekeren dan zijn ze toch niet meer gereformeerd?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-09-2006 13:01 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Heerlijk die kleinburgerlijkheid. Nederland is toch een mooi land, als je officiele stukken leest met zinnen als:

"4. Is er inmiddels een juiste inschatting gemaakt v.w.b. openbare orde en veiligheid? Uit de verleende vergunning blijkt dat tijdens afgifte van de vergunning nog geen juiste inschatting gemaakt kon worden, aldus wijkagent Toebes."

Lijkt wel een aflevering van Swiebertje Wijkagent Toebes.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-09-2006 13:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dat bekeren is slechts het begin. Wat ze daar leren wordt straks doorgevoerd in hun oorspronkelijke geloof.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2006 13:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 13:02 schreef XXL het volgende:
Dat bekeren is slechts het begin. Wat ze daar leren wordt straks doorgevoerd in hun oorspronkelijke geloof.


Euh...bekeren impliceert het AFZWEREN van hun oorspronkelijke geloof slimpie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-09-2006 13:17 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Prima, de Nederlandse cultuur en de Islam, ik denk niet dat daar veel extremisten uit voort zullen komen die van plan zijn om aanslagen te plegen, misschien kunnen ze anderen zelfs eens laten zien hoe het ook anders kan dan veel mensen denken.

Ik ben ook niet altijd een christen geweest toen ik in een god geloofde hoor.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 08-09-2006 13:23 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 13:13 schreef Chelman het volgende:
Euh...bekeren impliceert het AFZWEREN van hun oorspronkelijke geloof slimpie.


Ok, smart ass. Anders geformuleerd.

De mensen die zich niet bekeren zullen denken: "wat die moslims kunnen, kunnen wij ook en misschien zelfs wel beter."

Zo beter, knul?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-09-2006 13:24 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 13:01 schreef Mark het volgende:


Lijkt wel een aflevering van Swiebertje Wijkagent Toebes.
LOL!



Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2006 13:25 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 13:23 schreef XXL het volgende:
De mensen die zich niet bekeren zullen denken: "wat die moslims kunnen, kunnen wij ook en misschien zelfs wel beter."



En waarom zullen ze zo denken? Hoe ben je van plan om deze wijze woorden te onderbouwen? Of ben je gewoon aan het blaten?

Laat maar, ik weet het antwoord al.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 08-09-2006 13:27 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Een pinguin? Een muismat? Jan Peter Balkenende? Een Ferrari! Wat is het dan? Wat is het dan?



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-09-2006 13:28 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wauw, wat een grote ontploffing broeders en zusters, dat kunnen wij vast beter, laten wij ook zaken opblazen zodat ons geloof populairder wordt, want de concurrentie wordt nu toch wel erg groot.

Ehm, ja.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-09-2006 13:31 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Nou, zo werkte het in de Bijbel toch ook in die proef tussen God en die andere knakker (Baal of zo?) die allebei moesten proberen een houtstapel in de fik te steken? Niks mis mee. Ik volg met plezier de religie die de grootste explosie kan veroorzaken. Maar dan wel zonder handen uiteraard.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-09-2006 13:34 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ja, maar in de Bijbel staat ook dat er brood en vis werd uitgedeeld, en mij geven ze alleen maar foldertjes, dus ze houden zich niet altijd aan de verhalen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 08-09-2006 13:42 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Alleen de visboer is ed echte christen!


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-09-2006 13:45 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 13:34 schreef Schaep het volgende:
Ja, maar in de Bijbel staat ook dat er brood en vis werd uitgedeeld, en mij geven ze alleen maar foldertjes, dus ze houden zich niet altijd aan de verhalen.
Dat kan ook alleen maar Jezus.. of geeft Jezus je folders? Nee toch, juist.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 08-09-2006 13:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 13:28 schreef Schaep het volgende:
Wauw, wat een grote ontploffing broeders en zusters, dat kunnen wij vast beter, laten wij ook zaken opblazen zodat ons geloof populairder wordt, want de concurrentie wordt nu toch wel erg groot.

Ehm, ja.
LOL

Dat bedoel ik, ja.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 08-09-2006 17:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

of zo'n reli-freak die spontaan zn geweer leeg knalt. reli freaks doen vaak zat gekke dingen


Je moeder.


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 08-09-2006 20:24 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 0:48 schreef Schaep het volgende:
"Jezelf" hoort aan elkaar te worden geschreven in deze zin, oh wijs en geschoold figuur. Daarbij wordt "houdt" in deze zin geschreven met "dt".


Why doesn't my music get me all the chicks?


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 08-09-2006 20:30 by GrindMaster Wijzig reactieProfiel van GrindMasterQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2006 0:13 schreef zakkenvuller het volgende:
Hey eikel, weet je wat pas grappig is? Een volledig ongeschoolde grindcorefan die van Bob Marley houd.
Donderstraal op naar je onderontwikkelde analfabetenwereldje of zet je zelf in de fik, eikelhoofd.

ok, even een paar dingen: ik ben pas 13 dus sorry dat ik geen grindcore kenner/virtuoos ben, ik hou van Bob Marley, wat is daar mis mee?
Ik ben misschien iets ruimdenkerder dan jou en houd dus ook van andere stijlen dan alleen pure metal.


Why doesn't my music get me all the chicks?


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen