IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Destruction Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-05-2004 13:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Boeien! Waarom zou je je verontschuldigen voor een shirt. Als jij hem gaaf vindt moet je hem vooral dragen.


....wat niet wegneemt dat het een onmeunig gaye shirt is.


edit: @Arrebar: Spreekt Al.J. werkelijk zo gebrekkig Engels als in je signature?

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-05-2004 13:52]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-05-2004 13:59 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Hij komt uit Cuba en woont nu in Amerika, allochtoon dus.... Dus ja hij spreekt wel slecht engels.
Nee er zit een spelvaudt in.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-05-2004 14:05 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

....er zitten twee grammaticale fouten in...


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-05-2004 14:08 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 mei 2004 14:05 schreef Chelman het volgende:
....er zitten twee grammaticale fouten in...

then moet than zijn, de 2e zal wel iets zijn met dat for bush erin.
Ach ik wou toch alweer een nieuwe nemen dus erg lang zal ik je er niet mee irriteren.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-05-2004 14:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 14:08 schreef arrebar het volgende:
then moet than zijn, de 2e zal wel iets zijn met dat for bush erin.
Ach ik wou toch alweer een nieuwe nemen dus erg lang zal ik je er niet mee irriteren.


"I WOULD rather vote"

tenzij hij constant en dagelijks stemt....


...je irriteert me geenszins mee. Ik was altijd pro John McCain.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 28-05-2004 14:31 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 28 mei 2004 14:09 schreef Chelman het volgende:
...je irriteert me geenszins mee. Ik was altijd pro John McCain.

Is dat de man van de frietjes?

[Dit bericht is gewijzigd door arrebar op 28-05-2004 14:37]


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-05-2004 14:32 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 28 mei 2004 14:31 schreef arrebar het volgende:
Is dat de mand van het friet?


Hij was Bush' tegenstaander in de Republikeinse voorverkiezingen 4 jaar geleden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Orion
Usericon van Orion
Posted 10-07-2005 21:44 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

Het nieuwe schrijfje is al weer een tijdje op inet te vinden !
Moet zeggen dat deze plaat meer beukt dan Metal Discharge& All Hell Breaks Loose.
Gewoon weer een lekker klinkende thrashplaats, die het mischien wel niet haalt bij ut oude werk.
Maar zeker hulde!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 22:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Even poseren met mijn puntgave Mad Butcher PD aus 1986.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Phantom Lord
Blaat
Usericon van Phantom Lord
Posted 10-07-2005 22:57 by Phantom Lord Wijzig reactieProfiel van Phantom LordQuote dit bericht

Heiden... GAAF!

Destruction is een van mijn favoriete bands van het moment... en Mad Butcher is heerlijk agressief

Wees er zuinig mee he?!


FREEZE


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 23:07 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Natuurlijk, dit is bijna een museumstuk. Echt de hoogtijdagen van extreme metal. Toen extreme muziek een grote stap vooruit zette, nu kijkt geen hond meer op van snelle muziek of wat dan ook.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-07-2005 23:09 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehe, gave plaat.

Ik vond ze toen wel erg gaaf, alleen zo schel, qua geluid. Vanwege die actieve elementen ofzo, die ze toen al in de gitaren hadden. Zoiets staat me tenminste nog bij.

Curse the gods!



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 23:12 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik vond ze juist wel altijd origineel, hoewel ik liever wat "onvriendelijker" spul zoals Kreator hoorde.
Maar een nummer als Curse the Gods trapt kont. Hun riffs waren ook altijd super herkenbaar, niemand speelde dit soort toonladder riffjes.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-07-2005 23:20 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vond ze toen al een beetje te "technisch", hehe. Ik ging meer voor het wat simpelere werk, idd zoals kreator's pleasure to kill.



attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2005 23:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

ah, die picture disc. dat is langegelden dat ikdie gezien heb. heb ik ook nog gehad maar ooit eesn geruild. ik vond ze toen te soft worden (tja, als je jong bent...).

maar ik vind nu zowat alles van destruction goed.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 23:28 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Ik ben nooit een groot fan van Destruction geweest. Maar zo'n picture disc van bijna 20 jaar oud is toch wel grappig om te hebben.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Orion
Usericon van Orion
Posted 10-07-2005 23:31 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

is die pic disc niet laatst gerereleased?
meen hem laatst nog in de winkel zien staan samen met "Sentence Of Death"


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


CoenV
Usericon van CoenV
Posted 10-07-2005 23:31 by CoenV Wijzig reactieProfiel van CoenVQuote dit bericht

Gaafheid Heiden, inderdaad, toen extreem nog echt extreem was, in plaats van ondefinieerbare kankerherrie.


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-07-2005 23:33 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

[quote]Op 10 juli 2005 23:23 schreef attila_de_hun het volgende:
ah, die picture disc. dat is langegelden dat ikdie gezien heb. heb ik ook nog gehad maar ooit eesn geruild. ik vond ze toen te soft worden (tja, als je jong bent...).



Dat was zeker met release from agony, ofzo. Die viel toendertijd zo enorm tegen, ik weet het nog goed.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 23:38 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Wat had je toen nog eens? Eternal Devastation en Mad Butcher? Ik was nooit echt wild van Destruction, met die hoge uithalen van Schmier en die tiedeltiedel-riffs. Nu kan ik het meer waarderen als toen, toen ik het alleen maar sneller en bruter wou horen. En de metal dacht hetzelfde toendertijd, want er kwam ook daadwerkelijk elke maand een sneller, smeriger en bruter album uit in 1986, 1987 en 1988.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Rattlehead
Pain's invention, Madness
Usericon van Rattlehead
Posted 10-07-2005 23:45 by Rattlehead Wijzig reactieProfiel van RattleheadQuote dit bericht

Geweldige band! Heb alles uit de Schmier periode op The Antichrist na....ik vind het de gaafste van de grote Duitse drie. Ik kijk nu al zeer uit naar de komende wereldtour!


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 10-07-2005 23:45 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Release from agony was uit '88, 1 van hun latere releases, daarvoor zat eternal..., hun topplaat.

Maar ik was ook nooit zo gek van die hoge uithalen. Maar toen vond ik het ook al wel erg goed, alleen niet zo mijn ding. Nog steeds, btw.

Pleasure to kill luister ik nog heel regelmatig.



Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 10-07-2005 23:55 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Pleasure to Kill luister ik nu ook nog zeer regelmatig. Persecution Mania van Sodom ook. Ik was altijd wel voor Kreator en Sodom in mijn jeugd, ik luisterde voornamelijk Duitse metal. Al mijn vrienden hielden van Anthrax en Testament. Ok, Testament kan ik inkomen, maar Anthrax heb ik dus echt nooit iets aan kunnen vinden, dat was toen echt die trend met die NOT petjes en grappig zijn, hardcore heerscht, maar die mensen die toen dachten dat hardcore grappig is hebben het punt gemist. Anthrax vond ik maar trendy shit, Kreator heerschtte! Onslaught, Sodom, Slayer en zelfs Metallica, maar Anthrax heb ik nooit ook maar ene flikker aan gevonden. Later ben ik dus wel naar hardcore gaan luisteren, maar die zielige Scott Ian kan ik nu nog steeds voor zijn harses schoppen met zijn NOT petjes.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-07-2005 23:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 juli 2005 23:55 schreef Heiden het volgende:
.. maar die zielige Scott Ian kan ik nu nog steeds voor zijn harses schoppen met zijn NOT petjes.


heb je nooit foto's van hem gezien met NOT geschoren in zijn borsthaar

wat vond je van SOD trouwens

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 11-07-2005 0:00]


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 11-07-2005 0:01 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Haha, wat een anthrax haat.

Ik vond ze toen wel goed, fistful of metal en spreading the disease vond ik echt goed, toen ze uitkwamen. Among the living werd al minder, zeker met dat vreselijke indians. Imitation of life was wel een goed nummer.

Dat "grappige" gedoe, tsja. Dat was jammer.

Gelukkig ben ik niet door anthrax naar punk/hardcore gaan luisteren, dat kwam door metallica, die dat soort shirts droegen.

edit: de eerste sod heerscht. Wát een geluid!

[Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 11-07-2005 0:02]



Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen