|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
bij zon band past maar 1 smilie: Repent! |
|
Ik vind het te over-actief... Maar ik hou ook niet zo van thrash. It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... |
|
We gaan proberen die gasten op Waldrock te laten spelen. Ik heb net Schmier aan de lijn gehad en hun gaan ze contacteren. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: preccies! meer vrouwelijk destructionfans |
|
quote:Idd, er moeten er nog meer komen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
goeie goeie band, Mad Butcher Or you children of today are Children of the Grave. |
|
Geweldige band I am the 1%. |
|
Deze week verschijnt er een interview met Schmier op de frontpage. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
heb een tijd geleden op de gok de eerste 2 op 1 cd gekocht, beviel me nog best goed. ik had iets gays als bonded by blood van exodus verwacht. |
|
quote: Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
heb hem op lp getrade een tijd geleden, eveneens op de gok maar was nou niet echt wat ik ervan verwachte, eerder glamrock dan thrash. misschien dat de b kant beter was maar ik had het geduld niet om dat gejank van de a kant af te luisteren. [Dit bericht is gewijzigd door iemand anders op 27-04-2004 21:58] |
|
quote: .. |
|
Dan weet jij niet wat thrash is. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Blaspehy *gaat hem direct opzetten * I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
metal command! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
geef mij maar de eerste 2 van destruction funeral nation, oude kreator, sodom en uiteraard de oude slayer om maar wat groot spul te noemen. maar die exodus vond ik te erg en soft om te luisteren, leek iron maiden wel om maar wat te overdrijven. zijn de latere platen van hun wel wat harder? |
|
quote:Ik zou snel de nieuwe plaat dan maar aanschaffen, die beukt Destruction eruit. Overigens geen slechte bands die je noemt, maar Exodus heerscht! Flotsam & Jetsam kan je zeker ook niet waarderen? Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: -Wat is er mis met Iron Maiden??? -Exodus is NIET soft -EN ZEKER NIET ERG maja smaken verschillen .. |
|
die heb ik nog niet beluisterd om eerlijk te zijn. vaak genoeg langs zien komen maar nooit gekocht en downloaden doe ik zelden tot nooit aan, tenzij ik toevallig op mp3s van een site wordt gewezen ofzo. |
|
kopen die hap. aanradertje. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: iron maiden is naar mijn mening een softe bak kutherrie ondanks dat het gerespecteerde muzikanten zijn met ongetwijfeld sterke nummers. maar het boeit me niet net zoals die eerste (?) exodus. |
|
WOOHOO een thrash NOOB! EXODUS = SODOM = DESTRUCTION = |
|
quote: Jij hebt verstand van muziek .. |
|
of jullie smaken komen overeen maar sodom is altijd gaaf, zowel oud als nieuw, daar sluit ik me bij aan. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |