IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Destruction Vorige pagina | Volgende pagina
Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 01-04-2004 9:12 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Destruction!

Zeker één van m'n favoriete bands! Het laatste album zat weer retestrak in elkaar en na de reunie is het naar mijn mening alleen maar beter geworden! Eternal Devastation en Infernal Overkill zijn voor mij persoonlijk ook toppers van formaat!


Like Some Snow-white Marble Eyes


Roar
Somewhere Around Nothing
Usericon van Roar
Posted 01-04-2004 12:05 by Roar Wijzig reactieProfiel van RoarQuote dit bericht

bij zon band past maar 1 smilie:


Repent!


Miss Lucifer
Desire, Death & Destruction!
Usericon van Miss Lucifer
Posted 01-04-2004 12:13 by Miss Lucifer Wijzig reactieProfiel van Miss LuciferQuote dit bericht

Ik vind het te over-actief... Maar ik hou ook niet zo van thrash.


It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not...


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-04-2004 18:15 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

We gaan proberen die gasten op Waldrock te laten spelen. Ik heb net Schmier aan de lijn gehad en hun gaan ze contacteren.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 27-04-2004 19:14 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2004 12:51 schreef she_devil het volgende:
damn heb zin in wacken heb ze nog nooit bewust gekeken maar sinds k curse the gods heb gehoord MOET k ze zien

preccies! meer vrouwelijk destructionfans


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-04-2004 19:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 27 april 2004 19:14 schreef Griffin het volgende:
preccies! meer vrouwelijk destructionfans
Idd, er moeten er nog meer komen.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Tormentor_horst.
Usericon van Tormentor_horst.
Posted 27-04-2004 21:18 by Tormentor_horst. Wijzig reactieProfiel van Tormentor_horst.Quote dit bericht

goeie goeie band, Mad Butcher


Or you children of today are Children of the Grave.


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 27-04-2004 21:33 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

Geweldige band


I am the 1%.


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 27-04-2004 21:48 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

Deze week verschijnt er een interview met Schmier op de frontpage.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


iemand anders
Usericon van iemand anders
Posted 27-04-2004 21:54 by iemand anders Wijzig reactieProfiel van iemand andersQuote dit bericht

heb een tijd geleden op de gok de eerste 2 op 1 cd gekocht, beviel me nog best goed. ik had iets gays als bonded by blood van exodus verwacht.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-04-2004 21:55 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 21:54 schreef iemand anders het volgende:
heb een tijd geleden op de gok de eerste 2 op 1 cd gekocht, beviel me nog best goed. ik had iets gays als bonded by blood van exodus verwacht.


Like Some Snow-white Marble Eyes


iemand anders
Usericon van iemand anders
Posted 27-04-2004 21:57 by iemand anders Wijzig reactieProfiel van iemand andersQuote dit bericht

heb hem op lp getrade een tijd geleden, eveneens op de gok maar was nou niet echt wat ik ervan verwachte, eerder glamrock dan thrash.

misschien dat de b kant beter was maar ik had het geduld niet om dat gejank van de a kant af te luisteren.

[Dit bericht is gewijzigd door iemand anders op 27-04-2004 21:58]


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 27-04-2004 21:58 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 27 april 2004 21:54 schreef iemand anders het volgende:
heb een tijd geleden op de gok de eerste 2 op 1 cd gekocht, beviel me nog best goed. ik had iets gays als bonded by blood van exodus verwacht.




..


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-04-2004 21:58 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Dan weet jij niet wat thrash is.


Like Some Snow-white Marble Eyes


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 27-04-2004 21:58 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 21:54 schreef iemand anders het volgende:
heb een tijd geleden op de gok de eerste 2 op 1 cd gekocht, beviel me nog best goed. ik had iets gays als bonded by blood van exodus verwacht.


Blaspehy
*gaat hem direct opzetten *


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Orion
Usericon van Orion
Posted 27-04-2004 21:59 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

metal command!


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


iemand anders
Usericon van iemand anders
Posted 27-04-2004 21:59 by iemand anders Wijzig reactieProfiel van iemand andersQuote dit bericht

geef mij maar de eerste 2 van destruction funeral nation, oude kreator, sodom en uiteraard de oude slayer om maar wat groot spul te noemen. maar die exodus vond ik te erg en soft om te luisteren, leek iron maiden wel om maar wat te overdrijven. zijn de latere platen van hun wel wat harder?


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-04-2004 22:01 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 21:59 schreef iemand anders het volgende:
geef mij maar de eerste 2 van destruction funeral nation, oude kreator, sodom en uiteraard de oude slayer om maar wat groot spul te noemen. maar die exodus vond ik te erg en soft om te luisteren, leek iron maiden wel om maar wat te overdrijven. zijn de latere platen van hun wel wat harder?
Ik zou snel de nieuwe plaat dan maar aanschaffen, die beukt Destruction eruit.

Overigens geen slechte bands die je noemt, maar Exodus heerscht! Flotsam & Jetsam kan je zeker ook niet waarderen?


Like Some Snow-white Marble Eyes


venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 27-04-2004 22:02 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 27 april 2004 21:59 schreef iemand anders het volgende:
geef mij maar de eerste 2 van destruction funeral nation, oude kreator, sodom en uiteraard de oude slayer om maar wat groot spul te noemen. maar die exodus vond ik te erg en soft om te luisteren, leek iron maiden wel om maar wat te overdrijven. zijn de latere platen van hun wel wat harder?


-Wat is er mis met Iron Maiden???
-Exodus is NIET soft
-EN ZEKER NIET ERG

maja smaken verschillen


..


iemand anders
Usericon van iemand anders
Posted 27-04-2004 22:02 by iemand anders Wijzig reactieProfiel van iemand andersQuote dit bericht

die heb ik nog niet beluisterd om eerlijk te zijn. vaak genoeg langs zien komen maar nooit gekocht en downloaden doe ik zelden tot nooit aan, tenzij ik toevallig op mp3s van een site wordt gewezen ofzo.


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 27-04-2004 22:03 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

kopen die hap. aanradertje.


Like Some Snow-white Marble Eyes


iemand anders
Usericon van iemand anders
Posted 27-04-2004 22:03 by iemand anders Wijzig reactieProfiel van iemand andersQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2004 22:02 schreef venom rules het volgende:
-Wat is er mis met Iron Maiden???
-Exodus is NIET soft
-EN ZEKER NIET ERG

maja smaken verschillen


iron maiden is naar mijn mening een softe bak kutherrie ondanks dat het gerespecteerde muzikanten zijn met ongetwijfeld sterke nummers. maar het boeit me niet net zoals die eerste (?) exodus.


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 27-04-2004 22:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

WOOHOO een thrash NOOB!


EXODUS =

SODOM =

DESTRUCTION =



venom rules
..
Usericon van venom rules
Posted 27-04-2004 22:05 by venom rules Wijzig reactieProfiel van venom rulesQuote dit berichthttp://..

quote:
Op 27 april 2004 22:04 schreef enforcer het volgende:
WOOHOO een thrash NOOB!


EXODUS =

SODOM =

DESTRUCTION =


Jij hebt verstand van muziek


..


iemand anders
Usericon van iemand anders
Posted 27-04-2004 22:06 by iemand anders Wijzig reactieProfiel van iemand andersQuote dit bericht

of jullie smaken komen overeen

maar sodom is altijd gaaf, zowel oud als nieuw, daar sluit ik me bij aan.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen