|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Dat nieuwe nummer Alliance Of Hellhounds is echt vet!!! ze hadden er op Bang Your Head ontzettend gave performance erbij!! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Precies! En op de aardschokdag '87 zuigden ze. Denk ik tenminste. Wat een baggergeluid. Nee, dan metallica en celtic frost en laaz rockit! |
|
SOD vond ik zeker gaaf toendertijd. Jammer dat Scott Ian daar in zat, maar het was lang niet zo blij als Anthrax toendertijd. Charlie Benante en die andere gast uit Anthrax waar ik de naam van kwijt ben zaten er ook in. Nadat ik de LP van SOD had, hahaha, ik had zelfs SOD als groot rugembleem op mijn spijkerhesje nadat ik die van Venom eraf had gehaald, ben ik ook meer richting hardcore gegaan, Cryptic Slaughter, Napalm Death, DRI, Heresy, Misfits, Terrorizer, Carcass, Unseen Terror, Satanic Malfunctions, Septic Death, Sore Throat, Siege, Extreme Noise Terror, Defecation en van uit de grindcore ben ik weer richting reguliere hardcore gegaan. Muzikaal gezien heb ik best een interessant leven geleid. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: je bedoelt Dan Lilker. Die heeft alleenmaar op de eerste plaat van Anthrax meegedaan en daarn vooral actoef geweest in Nuclear assault en Brutal truth. aargh, Venom als je eens wist hoe erg ik daar fan van was vroeger. Ik vind hun oude werk nog ongelooflijk hard, lomp. de "jeugd van tegenwoordig" zal dit mogelijk niet erkennen maar zonder Venom had heel de metal er anders uitgezien want vernieuwend waren ze wel. |
|
Dat ben ik met je eens, Venom was lomp, snel en hard. Belangrijke band, maar dat waren ze allemaal. Neem een van die bands weg en dan had metal waarschijnlijk anders geklonken. Ik vind ook dat hardcore tot op de dag van vandaag zwaar word onderschat in de metalscene. Bands als Slayer en Metallica luisterden voornamelijk naar hardcore en haalden daar hun snelheid en agressie vandaan. Anders was metal nu waarschijnlijk nog muziek van het kaliber Kiss, gespeeld door mensen die geen mate weten te houden met haarlak. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik vind oude Anthrax wel degelijk supergaaf, juist vooral het nummer Indians! Luister nu naar Poltergeist, waarvan de zanger nog op Cracked brain heeft gezongen. Best aardige thrash, Depression is het album wat nu opstaat. Akkoord, vernieuwend is het niet te noemen, maar toch ook zeker niet slecht! |
|
ANTHRAX is een van mijn favoriete oude thrash bands, ze hebben nummers geschreven waar andere bands alleen maar van kunnen dromen! |
|
quote: Aan slayer hoor je idd dat ze hun snelheid/agressie uit de hardcore/punk scene hebben gehaald (black flag D.R.I Agnostic Front Exploited enz enz) Metallica haalde hun snelheid/agressie dan weer uit de NWOBHM (angel Witch ,Judas Priest, Diamond head, Motorhead) tsjah hun om de beurt zullen natuurlijk ook wel beinvloed zijn door punk/HC bands. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Heeft iemand de nieuwe Destruction al gehoord?? En zoja, is het wat??? |
|
Vooral de eerste drie nummers zijn goed, daarn ais het leuk, maar niet zelfde niveau als begn van de plaat, en ze zijn wat meer richting een modern US thrash geluid gegaan (let op: richting, niet precies als). Je zal wel kunnen raden waar ergens een review van de nieuwe Destruction staat Attila Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: okee ik heb het gelezen en ben nieuwsgierig geworden!! |
|
Ik heb Inventor of Evil gisternacht binnengehaald om te luisteren. En ik vind het best lekker klinken ondanks dat ik geen grote trashfan ben is dit wel een cdtje die ik orgineel zou aanschaffen voor de collectie. Ik ga destruction even nachecken of ze nog meer platen hebben en zeker blijf ik deze band volgen. Wat ik dan wel een beetje jammer vind op de plaat is dat er nummer weg faden...dat vind ik persoonlijk een iets van hmm we wisten geen goed einde dus we faden away.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
ik heb de nieuwe destruction nu ook, maar om eerlijk te zijn vind ik m tegenvallen, heel jammer |
|
heb em een paar maanden geleden gereviewd en k vind best een goede plaat! Natuurlijk niet zo goed als de oudere maar het komt toch redelijk in de buurt! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Heb eergister Live Discharge aangeschaft. Blij van; heerschding! Lekker veel ouder spul. Nieuwer werk van The Antichrist enz. is natuurlijk ook lekker, maar toch blijven nummers van Infernal Overkill en Eternal Devestation m'n favorieten. ("Curse....the gods!", die gil; geweldig) ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:*zin in volgende week zin in volgende week!!* wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Als ik daar nou eens naartoe kon ja.........maar nee hoor *baalt...heel erg* ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Haha, LOL: May 2, 2007 12:18 PM Subject All incl. Metal Holiday trip with DESTRUCTION! Body: My dear friends, strange headline? Right! But we are doin´ this tour next month and we thought some of you may be interested in a little different holiday trip this year, here are the dates: 11.05.2007 - GER - Essen - TUROCK 12.05.2007 - France - Nancy, Pagney / Chez Paulette with "Insane" 14.05.2007 - France - Toulouse @ Havana with Sabaton + Thunderbolt 15.05.2007 - Spain - Irun (Tunk) - TBC 16.05.2007 - Spain - Vigo, Sala A 17.05.2007 - Spain - Gijon (Sala Albeniz) 18.05.2007 - Spain - El Prat de Llobregat (Metal Circus Fest - La Capsa) 19.05.2007 - Spain - Murcia (El Nuevo Garaje de la Tia Maria) 20.05.2007 - Spain - Madrid (Ritmo y Compás) As our bus is far to big for us alone, we though we give some people the chance to travel with us. Usually a bed in a luxery tour bus is arround a 100 € a day. But you won´t have to pay that much. We´ll take only 800€ contribution towards expenses! See the list of x-tras included below----> *a ten days trip in a first class tour bus ( Germany/France/Spain) *one day stop at the beach in south france and one day at the beach in barcelona (hotel incl. in Barca) *VIP Backstage Pass for all the shows *luxery liner bed in the tour bus with the band *all drinks for free *all food for free *special treatment from our tourmanager Alf *special fan package with special tour shirt, VIP Pass, tour poster, CD and signed items from the band You can mail to our tourmanger Alf (nopassion@gmx.de or www.myspace.com/nopassion) if you are really interested! PLEASE ONLY WRITE BACK IF YOU ARE INTERSTED!!! We only have a max. of 4 beds to give away and we hit the road on may 11th already. Didn´t you always wanna travel in a tourbus with a REAL Metal band? Take your chance now - you better be fast... ;--) France and Spain in May - this will be a fantastic trip! International valid Passport needed! Join the trip of your LIFE! ;-) Cheers! Your DESTRUCTION-ADMIN Team! www.destruction.de www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
haha jeetje, hebben ze geen budget meer voor roadies ofzo? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Roadies kosten maar geld. De echte fans betalen er zelfs voor om spullen te sjouwen. Dat zo iets al niet veel eerder bedacht is... |
|
Nieuw album D.E.V.O.L.U.T.I.O.N. iemand het al beluisterd? hopelijk goeie oude duitse thrash zonder zich al te veel aan te trekken van de nieuwere sounds |
|
quote: Nou... Liever niet, nee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
'Release From Agony' weer eens uit de kast gehaald....jeugdsentiment (!) die hoes blijft intrigerend en wat zien ik? Ze komen op tour met Arch Enemy? Eens kijken of Rijssen gaat lukken. 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Hele gave hoes en cd ja. Met Arch Enemy spelen ze wat ik weet sowieso in de Melkweg. Helaas is Arch Enemy dan ook headliner. |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |