|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
wie kent het niet dan? |
|
zwarte piet mischien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Destruction live op het Painkiller Metal Fest op 03.05 in Luik (Belgie). Voor meer info zie topic in concert-rubriek! !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
beters kan ik 3-5 "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
das dan alweer de vijfde eker Destruction, en ik die dacht die gasten nooit nog aan het werk te zien... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
vet nieuwe demo destruction met een Iron maiden cover KILLERS Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Nieuwe demo? |
|
gaan trouwens zetemmers naar dat gedoe in luik, ik ga als ik gezelschap krijg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ja, als ik met iemand mee kan rijden... Het begint iig vroeg, maar is het ook vroeg genoeg afgelopen? Want dan kan ik gewoon de trein misschien pakken. |
|
de info erover is slecht dus ik ga ze maar mailen. ik zit eraan te denken om de nacht gewoon door te brengen in luik. alleen is mijn frans niet zo goed "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Wat dat betreft heb je aan mij ook helemaal niks . |
|
quote: ja online destruction.de Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Thanks! |
|
Ze zijn echt goed.... Ik vond ze ook zeer goed toen ik ze live zag in de 013 waar toen ook sodom en kreator speelden.... What is this hell you have put me through, Do as I say not as I do, pushed onto me what's wrong or right, hidden from this thing that they called live, Mijn forum |
|
destruction heerst!!!!vooral de nummers curse the gods en life without sence en het optreden op wacken 2002 heerste ook |
|
quote: Metal Discharge is erg vet! De overige demo nummers knallen niet zo hard als deze helaas. |
|
Destruction: "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
laatst "The Antichrist" aangeschaft...lekkere plaat, goede nummers. Ik vond die live-cd trouwens erg minder. |
|
Destruction was niet goed op Wacken waar de live CD is opgenopmeen, was een deceptie, alhoewel een band kan een keer een slechte dag hebben. In de 013 waren ze super! de beste band van de avond mag ik wel zeggen! In de Kade was Sodom erg vet, ik vond het een hele sympathieke tour moet ik zeggen! Die live CD is tenminste rauw en niet nabewerkt je hoort allefouten en fuck ups, da's best tof! ben beniuwd naar het nieuwe albums destruction is gewoon cool. |
|
Yeah! Destruction .. supergave band! Jammer dat de oude cd's wat mat klinken, maar het zijn wel supergave nummers. De 2 nieuwste cd's vind ik ook super. Vooral de AntiChrist. Ben zeer benieuwd naar de nieuwe cd en de IronMaidencover ... altijd leuk. Ik heb ergens gelezen dat op de nieuwe cd een nieuwe versie komt van Bestial Invasion. Als die hetzelfde word als Total Desaster en Curs the Godz dan word het wel gaaf. Kad ook een cover gevonden van de Plasmatics "Prisoners of the Damned", ook wel een gaaf nummertje. some come here to sit and think, some come here to ponder ... I come here to shit and stink and fart like fuckin' THUNDER!!! |
|
nog 9 dagen en dan zie ik destruction weer "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: die maiden cover was toch gewoon te downloaden? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik ken alleen maar het nummer Total Desaster en de CD The Antichrist. allebei |
|
Total Desaster vind ik persoonlijk hun beste nummer Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |