|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: kuch wie mis ik hier om eht maar even aan te vullen KREATOR = DARK ANGEL = heeft dit eigenlijk zin er zijn teveel vette thrash bands [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 27-04-2004 22:14] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: ASBEST "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: SPEEDKILL!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zullen we alle Thrash grootheden op gaan noemen in het Thrash topic .. |
|
ENFORCER |
|
quote: Nou ja je begrijpt de strekking HAHHAHAHA |
|
SODOM NUCLEAR ASSAULT ...Bonded By Blood GAY?! Goddamned, blasphemy indeed. |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
zucht, zo kenne we nog wel ff doorgaan he! hahaha! zzz |
|
*kuch* TANKARD *kuch* I am the 1%. |
|
Protector verkeerde topic hiervoor Wicked Mystic |
|
quote: Staat er nu op! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
uhm... *tikt bovenstaande op cyberschouder* "tirans" ? Tyrants? Titans? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door -l-kasper-l- op 30-04-2004 19:26] |
|
[quote]Op 27 april 2004 22:17 schreef venom rules het volgende: Zullen we alle Thrash grootheden op gaan noemen in het Thrash topic [/quote [Dit bericht is gewijzigd door -l-kasper-l- op 01-05-2004 9:54] |
|
wie heeft d'r nog clips van destruction [Dit bericht is gewijzigd door -l-kasper-l- op 30-04-2004 19:36] |
|
quote: Die staan op hun website.... Zoals in het interview op de frontpage te lezen valt zijn dat de enige clips die ze gemaakt hebben. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Heeft iemand al dat shirt waar die kogelriemen op geprint staan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Tormented Soul geloof ik Ik heb een simpele Mad Butcher LS Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Tsja tegen wil en dank . Ik had op Xmass een Graveworm shirt gekauft totdat ik erachter kwam dat het een 'L' was, iets wat ik niet zo goed pas. Maar ze hadden er geen 'XL' van en het andere GW shirt had ik al. Ruilen kon alleen tegen een Destruction shirt (merch van GW en Destruction viel samen) en ik was tesnel met kopen want het tourshirt was me niet opgevallen. zo geschiedde |
|
The pain, the horror! Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Ach er staat we; "Thrash Till Death" op (en dat is dan ook het enige positieve |
|
quote:lol! Dan heb ik het beter getroffen: Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
quote: Ik Maar ik heb er niks voor hoeven te betalen, cadeautje van de band toen ik een prijsvraag voor een backstage pas had gewonnen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |