|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou die Pic Disc is al jaren OOP en dius niet zo maar ergens te bestellen...26 is vrij duur maar heb ze nog wel een duurder zien staan op beurzen.... Alleen op clear vinyl? volgens mij bestaat die niet, dan is het ook geen pic disc, maar een gekleurd vinyl... als ie krom is is ie het niet waard maar als ie in goede staat zou zijn zou ie best 26 op kunnen brengen! |
|
quote: De randen zijn transparant... en geen van mijn PD heeft dat. En hij is helaas krom... maar wel 13 euro waard ? [Dit bericht is gewijzigd door Tormented soul op 20-12-2003 12:35] |
|
quote: leg de plaat op een plat boek en leg hier een hele stapel boeken boven op(moet goed zwaar zijn)zet het hele zwikkie voor de verwarming(ongeveer 20 cm ervanaf) laat dit de hele winter staan(niet kijken!!!) en in het voorjaar is je plaat weer zo goed als recht het geven van je mening is LEVENSGEVAARLIJK!!! |
|
goed nieuws van meneer schmier: quote: heersch "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Lijkt me idd boeiend beeld- en geluidsmateriaal I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ja en er staat een stukje van xmass metalfest van tilburg op "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Zo? Argh toch niet weer op mijn eigen kop kijken , ....dat stuk met jou en C.(ken ik ook) op het podium misschien?? I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ja dat stukje staat erop. Maare C. vroeg zich af wie jij bent, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Het gaat er toch ook om wat hij voor jou waard is? Als jij het geld ervoor over hebt, gewoon doen! 13 euro is ook niet bepaald een gigantisch rib uit je lijf.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: ontopic: mooi dat die herinnering vastgelegd is offtoppic gelul: zoek eens een foto van me hier dan weet ze het. Grote Destruction patch achter op jeansvestje. Eén van die zotten die ook vaak op concerten te vinden is van die band waarvan ze het logo op haar rug heeft, naamgenoot van de zanger/bassist van die band. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Wel als de plaat ondraaibaar is Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Destruction dvd preview online: http://www.destruction.de/index.php?s_id=7&lang=en en ja arrebar is duidelijk in beeld *toppie Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Dat weet hij toch van tevoren? Dan weet je dus waar je voor betaalt.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Offtopic gelul: ze weet nu wie je bent, ik heb der een foto laten zien. Ontopic gelul: ik download de trailer nu, het gaat niet zo snel maar dat geeft niet. Ik ben erg benieuwd. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zo, ik sta er wel 4 seconden op. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Destruction was zeker wel een van de beste bands op x-mass metal fest in 013 |
|
Hopelijk liggen de dvd's maandag al in de winkel, niet dat de helft ze later heeft zoals bij metal discharge. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Gister nog een shirt van gekocht. Een fijne band. I am the 1%. |
|
Eternal Devastation, Mad Butcher, Infernal Overkill en Sentence of Death vandaag gekocht, voor 13.95 totaal. Kijk, zo moet dat , en werd ook eens tijd ook! Destruction . |
|
quote: Jij gaat zeker ook de dvd weer revieuwen? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ligt eraan of ik hem koop, en daar ben ik helemaal niet zeker over... |
|
Hmm, hopelijk krijg ik die dvd snel, kheb em maar besteld want ze hadden em nergens. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
damn heb zin in wacken heb ze nog nooit bewust gekeken maar sinds k curse the gods heb gehoord MOET k ze zien wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Volgende week donderdag krijg ik Schmier hier trouwens aan de lijn. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |