IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Destruction Vorige pagina | Volgende pagina
Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-05-2002 1:20 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 14 mei 2002 1:12 schreef Heiden het volgende:
... Het moderne Destruction interesseert me niet. ...


Jammer! Sinds Schmier weer terug is zijn ze vetter dan ooit!!!!

Check hun laatste The antichrist maar eens!!!

THRASH!!!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-05-2002 1:34 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 1:20 schreef Mutilator het volgende:
Jammer! Sinds Schmier weer terug is zijn ze vetter dan ooit!!!!



Ik kan het me niet echt voorstellen. Maar ik zal eens een mp3 van ze neerladen.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Jester666
Usericon van Jester666
Posted 14-05-2002 2:11 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

Ik ken ze nog maar heel kort, maar wat ik ken dat heerscht!!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 1:20 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

heb er geen cd's ofzo van.. maar op wacken waren ze VET!

morgen foto's ophalen (al verwacht ik niet dat ze er al zijn, ivm vakantiedrukte zou het me niet verbazen als het maandag wordt


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 06-09-2002 11:27 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Voor mij waren ze het hoogtepunt van Wacken 2002, zonder twijfel!

Maar daar moet ik bij zeggen dat ik Fleshcrawl, Dying Fetus en Vomitory gemist heb.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 11:34 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 11:27 schreef TNightmare het volgende:
Voor mij waren ze het hoogtepunt van Wacken 2002, zonder twijfel!

Maar daar moet ik bij zeggen dat ik Fleshcrawl, Dying Fetus en Vomitory gemist heb.


Aan Dying Fetus heb je weinig gemist, teminste, ik en iedereen eigenlijk met wie ik op dat moment rond liep, vond het zwaar tegenvallen.

Vomitory daarentegen was wel erg gaaf...

Fleshcrawl naar het schijnt ook, maar die heb ik moeten missen.. (heb nog wel een poging gedaan, maar toen stond ineens withering surface te spelen op het tijdstip van flesh)


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-09-2002 20:45 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Heeft iemand toevallig *goede* tabs van Total Desaster?



B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 19-09-2002 21:08 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Destruction is idd vette muziek!

En dat voor maar 2 euro nog wat bij de Large, snel even bestellen als ik weer geld heb!


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 19-09-2002 21:09 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

ja hed ik ok gedaan..een geweldige cd voor zo wienig geld


Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 19-09-2002 21:14 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Ja ik heb er gvd veeeel meer voor betaald !!


Maar ik vraag me af maakt de large daar nog wat winst op ?


Ik, Wil Schuurman


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-09-2002 21:26 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Hahaha... Ik heb hem ook besteld voor 2 euro poosje geleden. Vette plaat is het wel, zeker voor dat geld

Maar het oude is toch wel beter hoor, ik heb wel wat vinyl staan en wat oude tapes, daar straalt meer vanuit!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-09-2002 9:28 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

destruction heerscht
beste band op deze aardbol
op stonehenge waren ze dit jaar ook geweldig
thrash till death,


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Demogorgon
skåp
Usericon van Demogorgon
Posted 20-09-2002 10:11 by Demogorgon Wijzig reactieProfiel van DemogorgonQuote dit berichthttp://www.koelkast.net/

quote:
Op 15 januari 2002 1:39 schreef Mutilator het volgende:
Kent iemand deze Duitse thrashband?



uhmm nee nooit van gehoord eigenlijk... ben ik nou dom?



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-09-2002 12:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

hahaha! jah!


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 20-09-2002 13:44 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Vind de nieuwe Destruction heel te doen, live ook, vooral op velorock een jaar of vier terug maar vroeger waren ze vor mij STUK-KEN beter, nog rauwer en gekapter, en zijn stem was cooler, nu forceert hij net iets teveel omhoogschietende stem op't einde van een zin (fuck hoe leg je dat uit?). Er zijn veel mensen die walgen van de lp's zonder schmier maar ik vind Cracked Brain echt een superplaat!
Voor de rest heb ik wsl al hun vinyltjes, dus tot en met Cracked Brain, de recentste heb ik op CD bekomen. Ik heb wel nog een originele Mad Butcher picture disc, heb ik een tijd geleden 20euro voor neergeteld maar daar gaf ik niet om!

"conclusie":


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 20-09-2002 15:14 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Heb ze vorig jaar op Graspop gezien. I hoor wel liver hun ouder werk dan 'the antichrist', die klinkt gewoonweg niet meer zo 'apart', geef mij maar het spul uit hun beginjaren, lekker scheurende riffs en die solo's


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-09-2002 15:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik zit nu lekker naar destruction te luisteren


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-09-2002 17:44 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 20 september 2002 15:56 schreef soepkoeltoer het volgende:
ik zit nu lekker naar destruction te luisteren

heerschend, ik ook
welke cd?


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Falkh
Usericon van Falkh
Posted 20-09-2002 19:28 by Falkh Wijzig reactieProfiel van FalkhQuote dit bericht

Release from agony!!! Destruction is vet


Immortal Pride


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-09-2002 19:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Destruction regeert. een reunie die dus duidelijk wel zin heeft. Mijn favorieten blijven toch de eerst twee-en-halve cd's maar de twee laaste komen toch erg dicht in de buurt. duitsland's beste band!!!!!!


Severe_Torture
Usericon van Severe_Torture
Posted 20-09-2002 22:33 by Severe_Torture Wijzig reactieProfiel van Severe_TortureQuote dit bericht

Ouwe destruction vinnik zwaar zuigen belachelijke zang (ook die van schmier) maar sinds schmier terug is brult ie ineens wel erg vet en muziek ineens ook beter.

Oude destruction sucks, new destruction roeleert


Nee


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 21-09-2002 21:51 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

nee, je snapt het niet, tis andersom.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 21-09-2002 21:53 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 21:51 schreef soepkoeltoer het volgende:
nee, je snapt het niet, tis andersom.


Jij snapt het Soepkoeltoer!
Mad Butcher!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 21-09-2002 21:55 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 21 september 2002 21:53 schreef Heiden het volgende:
Jij snapt het Soepkoeltoer!
Mad Butcher!


haha idd, heerschend nummer


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 21-09-2002 22:58 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

zelfs ik ken die band


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen