|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan het me niet echt voorstellen. Maar ik zal eens een mp3 van ze neerladen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik ken ze nog maar heel kort, maar wat ik ken dat heerscht!! |
|
heb er geen cd's ofzo van.. maar op wacken waren ze VET! morgen foto's ophalen (al verwacht ik niet dat ze er al zijn, ivm vakantiedrukte zou het me niet verbazen als het maandag wordt |
|
Voor mij waren ze het hoogtepunt van Wacken 2002, zonder twijfel! Maar daar moet ik bij zeggen dat ik Fleshcrawl, Dying Fetus en Vomitory gemist heb. |
|
quote: Aan Dying Fetus heb je weinig gemist, teminste, ik en iedereen eigenlijk met wie ik op dat moment rond liep, vond het zwaar tegenvallen. Vomitory daarentegen was wel erg gaaf... Fleshcrawl naar het schijnt ook, maar die heb ik moeten missen.. (heb nog wel een poging gedaan, maar toen stond ineens withering surface te spelen op het tijdstip van flesh) |
|
Heeft iemand toevallig *goede* tabs van Total Desaster? |
|
Destruction is idd vette muziek! En dat voor maar 2 euro nog wat bij de Large, snel even bestellen als ik weer geld heb! |
|
ja hed ik ok gedaan..een geweldige cd voor zo wienig geld |
|
Ja ik heb er gvd veeeel meer voor betaald !! Maar ik vraag me af maakt de large daar nog wat winst op ? Ik, Wil Schuurman |
|
Hahaha... Ik heb hem ook besteld voor 2 euro poosje geleden. Vette plaat is het wel, zeker voor dat geld Maar het oude is toch wel beter hoor, ik heb wel wat vinyl staan en wat oude tapes, daar straalt meer vanuit! |
|
destruction heerscht beste band op deze aardbol op stonehenge waren ze dit jaar ook geweldig thrash till death, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: uhmm nee nooit van gehoord eigenlijk... ben ik nou dom? |
|
hahaha! jah! |
|
Vind de nieuwe Destruction heel te doen, live ook, vooral op velorock een jaar of vier terug maar vroeger waren ze vor mij STUK-KEN beter, nog rauwer en gekapter, en zijn stem was cooler, nu forceert hij net iets teveel omhoogschietende stem op't einde van een zin (fuck hoe leg je dat uit?). Er zijn veel mensen die walgen van de lp's zonder schmier maar ik vind Cracked Brain echt een superplaat! Voor de rest heb ik wsl al hun vinyltjes, dus tot en met Cracked Brain, de recentste heb ik op CD bekomen. Ik heb wel nog een originele Mad Butcher picture disc, heb ik een tijd geleden 20euro voor neergeteld maar daar gaf ik niet om! "conclusie": Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Heb ze vorig jaar op Graspop gezien. I hoor wel liver hun ouder werk dan 'the antichrist', die klinkt gewoonweg niet meer zo 'apart', geef mij maar het spul uit hun beginjaren, lekker scheurende riffs en die solo's I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ik zit nu lekker naar destruction te luisteren |
|
quote: heerschend, ik ook welke cd? "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Release from agony!!! Destruction is vet Immortal Pride |
|
Destruction regeert. een reunie die dus duidelijk wel zin heeft. Mijn favorieten blijven toch de eerst twee-en-halve cd's maar de twee laaste komen toch erg dicht in de buurt. duitsland's beste band!!!!!! |
|
Ouwe destruction vinnik zwaar zuigen belachelijke zang (ook die van schmier) maar sinds schmier terug is brult ie ineens wel erg vet en muziek ineens ook beter. Oude destruction sucks, new destruction roeleert Nee |
|
nee, je snapt het niet, tis andersom. |
|
quote: Jij snapt het Soepkoeltoer! Mad Butcher! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: haha idd, heerschend nummer |
|
zelfs ik ken die band |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |