|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Een schilpad poept uit zijn anus. Die zit onder zijn staart, en Darwin heeft gelukkig een gaatje in dat schild opengelaten zodat de schilpad zich niet helemaal volpoept. |
|
Blijf van de poekoe af! |
|
quote: Te gek, dat wist ik dus niet. Dankjewel! Dit topic kan natuurlijk open blijven voor alle andere vragen over het dierenrijk. |
|
Ah, interessant. Laat ik deze discussie over een andere boeg gooien. - Waar stroopt men hier het vlees? - Welk makkelijk te vangen wild is waar te vangen? - Wat is uw favoriete bereidwijze van eendenborst, ossenhaas, everzwijn of reebokvlees? - Schiet u uw te stropen vlees met hagel of met ander geschut? - Wat is de meest effeciente hazenval (naast de strik, natuurlijk). - Met welke alcoholische dranken braad u uw schuttersoogst? - Hoeveel kuthippies verwondde u met uw hagelgeweer? Nog zo stoere internet warrior. |
|
Zn aars komt toch buiten zn schild als de pad in erectie (bij wijze van spreken dan) is..? |
|
Ik las in een flits "Het luftwaffenofficieren derderijk" topic. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 31-08-2006 23:55] |
|
-1 voor zakkenvuller -1 voor R. Jullie zijn af. [Dit bericht is gewijzigd door rajackar op 31-08-2006 23:55] |
|
http://www.infovisual.info/02/020_en.html er is ook een knopje <sound>, maar helaas is er geen geluid van een poepende schilpad te downen. |
|
quote: zoals een cloaca? signature |
|
quote: Dat kan heel goed. Wat ik wel weet is hoe een mannetjesschildpad en een vrouwtjesschildpad van elkaar zijn te onderscheiden. De mannetjesschildpad heeft namelijk aan de onderkant een kuil in zijn schild waardoor hij bovenop het vrouwtje kan gaan liggen bij de paring en een vrouwtjesschildpad heeft deze kuil niet. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 31-08-2006 23:58] |
|
quote: Bruce Banner |
|
datzelfde vroeg ik me ook af bij slakken, nu heb ik zelf 2 grote wijngaardslakken(huisje van ongeveer 4 5 cm en 12 cm lang uitgerold) maar slakken hebben de anus in het zachte deel zitten aan de voorkant. erg gave beesten ze gaan zo'n 3,6 meter per uur jammer dat ik ze net allebei buiten het paarseizoen heb gevonden en ik dus tot volgend jaar moet wachten tot ze gaan paren en ik mijn slakkenfarm kan realiseren. zal binnekort eens een paar foto's plaatsen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
ja, ok, dit is het topic mensen, ik ben op zoek naar info over stygobionten HELP ME! alvast bedankt signature |
|
Kennen jullie het Portugees Oorlogsschip? Ja dat ding heet echt zo |
|
Die ies beetje giftig. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ja, je schijnt vrij snel de pijp uit te zijn als onze Portugees je te grazen heeft genomen |
|
ik hou het bij mn axolotl, morgen een paartje halen Als je nog niet bent overtuigd dat de axolotl een vreemd dier is, dan heb ik hier nog een paar eigenaardige feiten. Deze molsalamander kan namelijk op 3 manieren ademhalen: door de huid, door de kieuwen en door de longen. Regelmatig komen de axolotls lucht happen aan de oppervlakte. Nog iets vreemds is hun grote regeneratievermogen. Een axolotl die z’n voet kwijt is, krijgt gewoonlijk na enkele weken een nieuwe voet. Volledige ledematen kunnen terug aangroeien. Zelfs delen van de hersenen en het ruggenmerg kunnen zich herstellen. Het hangt er natuurlijk van af hoe erg de schade is. eet alles, tot rauw vlees uit de koelkast toe, en wordt soms 30 jaar! en als je hem met de hand voert dan lacht ie [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 16-10-2006 23:52] signature |
|
Die is wel van de verkeerde kant met die roze dingen van hem, he? |
|
quote: dat was een albino... ze zijn ook in kleur signature |
|
Gaaf man. Ik heb vroeger ook jaren een aquarium met tropische vissen gehad, blijft gaaf. |
|
ben er compleet weg van van die beesten, en van meervallen mn katten lopen depressief omdat ze geen aandacht meer krijgen, en nu wil ik nog een fennek ps: nee, das geen fotoshop signature |
|
zalige beestjes, wel moeilijk te houden [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-10-2006 0:07] signature |
|
heheheheeh voor die beesten ben ik biologie gaan studeren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
voor axolotls of fenneks? signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |