|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iets wat ik in het aquarium in Bergen tegen kwam brrrr.. Filmpje: http://myspacetv.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=15110615 Al die foto's hierboven zijn tegek zeg!! die tijgerbek.. geweldig.. dat enge slijmerige beest met nog zo 1 in de bek..brr.. Ben ik blij dat ik in het Noorden woon en niet van die beesten hoef tegen te komen [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 10-08-2007 12:13] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Spinnen die slim worden: http://www.cbsnews.com/stories/2007/08/30/tech/main3220288.shtml?source=mostpop_story Cool www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
eeeeeh ieeuw, waarom kweek te zoveel kakkerlakken???? You suck and that's sad |
|
quote: Gewoon, omdat het leuk spul is. spelfout weggehaald... |
|
wij hebben duidelijk verschillende definitief van 'leuk' You suck and that's sad |
|
Hehe gaaf, ik word er wel kriebelig van. |
|
ik hou het gewoon lekker bij pluizige zachte knaagdieren zijn net wat knuffeliger dan kakkerlakken You suck and that's sad |
|
kakkerlakken zijn hartstikke gaaf man. De enige wezens die een aanval met een nuke overleven. Bovendien bestonden ze al in dit design voor de dino's en zullen ze waarschijnlijk miljarden jaren nadat de mensheid is uitgestorven nog steeds op onze aarde rondkruipen. als er een dier op grond van overlevingsstrategie en aanpassingvermogen (zonder zichzelf aan te hoeven passen) het verdient om en altaar voor te bouwen is het wel de kakkerlak. Oh en als je kakkerlakken creepy vind moet je ook niet de vleermuizengrot bij blijdorp inkruipen, daar hebben ze ook een aantal erg mooie exemplaren |
|
hmm, ik weet niet, ik vind ze niet perse creepy, maar zijn gewoon niet zo mijn dieren. Net als vogelspinnen, die vind ik dan wel weer mega eng. You suck and that's sad |
|
In Suriname stond ik met mijn duffe kop onder de douche en kwam er zo'n beest mijn been op gerend, ik was meteen wakker. |
|
quote: Huuu!! Getsie!! |
|
quote: tis maar een beesie. En over het algemeen eten ze eerder aas dan nog levend vlees, dus niet bang wezen. |
|
Nou, ik heb teveel enge Discovery-documentaires over kakkerlakken gezien om er niet bang voor te zijn. |
|
quote: Ik vind niet veel eng maar dit.. gatverredamme hee! Oh enne gister op het nieuws, de piemelschelp Soort mossel, maar dan anders |
|
Gadverdamme! Verrassend triviaal |
|
quote: Ja ok .. maar jouw vriendje ... *censuur* |
|
quote: De filmbeelden waren leuker, snap wel waarom ze dat piemelschelp noemen na het zien van die beelden. Ja je kunt het ook helemaal uittrekken.. Leuk zeg, leuk. |
|
quote: ach ik heb bij m'n fauna cursus iets teveel insectjes uit elkaar gepulkt om nog echt bang te zijn. behalve voor van die grote duizendpoten, want die kunnen echt zo zwaar giftig zijn. |
|
quote: Ik heb lang nagedacht. |
|
quote: Dit blijft een coole foto Anyway, vis! [Dit bericht is gewijzigd door slome op 18-09-2007 7:05] |
|
|
|
Tering, ruimtevaart is overrated. Zoek eerst maar eens op de bodem van de oceaan als je buitenaardse wezens wil zien |
|
|
|
[Dit bericht is gewijzigd door slome op 18-09-2007 7:21] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |