|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
allemaal! en deze ook: giraffe kever: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
en deze : de zeekoe signature |
|
en dit natuurlijk signature |
|
hehe jah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha wtf ik dacht dat het een grap was is toch logisch dat hij niet in zn schild poept?? |
|
Jesus titty fucking christ Wat een topic Against God and Government |
|
quote: Ja, dat wel. Maar ik vroeg me echt af hoe het dan wél werkte. |
|
Vorige week eindelijk goeie foto's kunnen maken van een stel ransuilen, die hier in een berk in het dorp bivakkeren. Zitten al een paar jaar achter elkaar een stuk of 12 in een berk. Geweldige dieren! spelfout weggehaald... |
|
Aparte beesten allemaal, gaaf! Ben een paar weken geleden in Dalyan (Turkije) geweest. Ligt in een reservaat met o.a. Itzuzu Beach, broedplaats van de grote zeeschildpad, ofwel Caretta Caretta: Beesten kwamen soms naar boven in de rivier en kraakten zo rivierkreeften doormidden met hun kaken. Prachtige dieren. In het brakke water verderop waren overigens ook nijl-schildpadden met zacht schild. Een van de mooiste natuurgebieden ooit gezien www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Die hebben wij op school. Een albino en een wildkleur, het is een paartje geloof ik. KODDIG!! Het zijn net waterclowns. Subtiel kamerolifantje |
|
quote:In de supermarkt. quote:Egels. In de bosjes, onder de bladeren. quote:...uh... quote:Met ander geschut. Een Anschutz, kogelgeweer. Als je met hagel schiet en vervolgens het dier eet raak je geheid je vullingen kwijt. Heus. quote:De Beagle. quote:Bier natuurlijk. Logisch. quote:Nog geen, zoals ik al zei wordt er geen hagegeweer gebruikt. Maar als jij een keer door het bos huppelt wil ik best speciaal voor jou je een schot hagel in je reet jagen knul! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: volgens mij zijn dat axolotls toch??? maar ik dacht dat die altijd juveniel bleven (dus wit met uitwendige kieuwen) de wildkleur verbaasd me dus wel (als dat ten minste een uiting is van meer volwassen worden, en hierdoor meer op een standaardsalamander gaan lijken) . heb je daar een foto van?? |
|
Dit blijven ook geniaal mooie vogels. Zit op een half uurtje rijden vanaf hier een kleine populatie. Wel zo schuw dat het moeilijk is om er een duidelijke foto van te maken. Edit: Ongeveer in het midden dus hehe... [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 19-10-2006 15:33] spelfout weggehaald... |
|
voor de leek: we hebben het hier over "de ijsvogel" he Varanus??? in de winter zie je die wel wat vaker bij ons in de buurt (maar helaas nog steeds niet algemeen) |
|
quote: Yep, de ijsvogel ja. Echt super, als je ze vlak over het water ziet vliegen. Bijna onwerkelijk, dat fluoriserend blauwe spelfout weggehaald... |
|
quote: als ik het goed heb is de ijsvogel familie van de scharrelaar en de bijeneter (die je helaas bij ons nooit ziet). dat zijn ook al van die vliegende juwelen. |
|
quote: Klopt helemaal. spelfout weggehaald... |
|
quote:Wow nice ... moet toch eens wat vaker de bossen/velden in ... |
|
Varanus stuurt Jenje het bos in... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ga je mee Chel, ben bang in het donker ... |
|
Die gottik die er normaal gesproken aan vastzit is er afgevallen ofzo Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja, maar het grappige is, dat dezen gewoon hier in de winkelstraat zitten. spelfout weggehaald... |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
quote:Apart ... Maarree hoeveel winkels zitten in die straat? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |