|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Hooverfrog takes to outerspace! |
|
Deze pad, de Ceratophrys Ornata eet alles wat in zijn bek past, zelfs als hij erdoor stikt. Dan doet hij gewoon beter zijn best het te verzwelgen. |
|
Zichzelf opgegeten? |
|
Huidziekte, antibiotica sloeg niet aan. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Oh, kijk aan. Ik vroeg me al af waarom hij bruin uitgeslagen was. Wel gezellig dat je hem een muis hebt meegegeven als offergave oid. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Sluiten die pockets dan weer voor de volgende villa of parasiteren de jonge padden op hun moeder? Als in dat ze er aan dood gaat. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Hehe dat was Pamper, de muis die ik voor hem had gekocht om op te eten. De muis was nog klein, maar de pad was al ziek aan het worden en heeft hem uiteindelijk nooit gegeten. Maar toen de muis uiteindelijk gestorven was heb ik hem onder het mom van "de eeuwige jachtvelden" erbij gestopt. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Nouja alle jonkies zijn natuurlijk parasieten zoals je in De Larf heb kunnen lezen Maar volgens mij kan dit gewoon overnieuw, het zijn gewoon porien waar de eitjes in gedrukt worden door de man. Alleen zijn die van deze kikker erop aangepast om jonkies te kunnen dragen. Bij de gemiddelde puber zijn porien ook een soort baarmoedertjes vol leven alleen komen er niet zo vaak meercellige organismen uit. Deze pad heeft me wel extra doen realiseren dat het meest vieze in een leven toch wel de geboorte is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
http://www.wetenschap24.nl/programmas/labyrint/labyrint-tv/2012/januari/11-01.html [Dit bericht is gewijzigd door Zoep op 16-04-2012 20:57] |
|
signature |
|
is dat een oehoe? signature |
|
Lijkt er wel op |
|
wtf... signature |
|
gewoon een spons. hier een broertje: ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
lijkt idd beetje op Spongebob signature |
|
Deze zit hier nu op de muur: Mooi beestje. |
|
Wat is het? |
|
Een vlinder/mot, geen idee welke. Vandaar ook de post hier. |
|
|
|
wt... signature |
|
signature |
|
quote:wat een (slimme) baas!! When your people matter, menstrual health matters |
|
damn signature |
|
20 miles off the coast of Panama in Central America there’s a tiny island that’s home to a unique species of tiny sloths. The pygmy sloths of Escudo Island, Panama have evolved in isolation and shrunk to about half the size of the normal three-fingered sloths found on the mainland. They live in the mangrove swamps where they’re fond of eating a vine that is known to have similar properties to Valium. So they don’t just look stoned, they are stoned. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |