|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
*neemt zich voor om niet te happen* spelfout weggehaald... |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
ONTOPIC: Poosje terug gemaakt... spelfout weggehaald... |
|
Chelman! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het is een KOE geen STIER Misantroopje. Mooie Friezin Varanaus! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Ja, zulke tieten heb je in Zuid-Holland niet. spelfout weggehaald... |
|
quote:Zeker niet met 4 tepels nee ... |
|
quote:Ik dacht dat jij ook flinke uiers had. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Als dat geen oude koe uit de sloot halen is.. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, maar vooraal een imponerend, kloppende paal. Je weet wel, zo eentje dat Ome Ad van de PNVD bij je naar binnen fietste. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Vies, oud en verschrompeld, bedoel je? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Oh je hebt hem van dichtbij gezien dus? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Jij blijkbaar ook, als je de jouwe kunt vergelijken met die van hem. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Ik kreeg het door van Peter Rrrrrrrargh De Vries. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Leuke onderwerpen bespreek je met Peterrrrr De Vries! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Dus Peter heeft jullie beide gevallen bekeken en concludeerde dat er wel heel veel overeenkomsten waren? Waarom laat je überhaupt je snikkel aan Peter zien? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wij hadden het gewoon over allerlei sexdelinquenten en Misantroop's Ome Ad kwam ook ter sprake. We hadden het ook over die hoerenlopende PvdA'er, welke vraag je je af, nou Rob Oudkerk! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Ome Ad is watching you! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: raaaargh O RLY? Suck my piss |
|
quote: Wat een schattig ding! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Heey Daylan, daar ben ik ook geweest zo'n 3 jaar geleden en inderdaad toen ook die schildpadden gezien. Jammer vond ik dat ze steeds toeristischer werden daar en de schildpadden gingen lokken met dode kippen, welke ongezond voor ze schenen te zijn. |
|
quote: Gaaf! Lijkt veel op een vogel die een paar dagen geleden hier even op de rand van het balkon ging zitten. Vloog bij minimale beweging alweer weg helaas. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 20-10-2006 17:31] |
|
quote:Ja, op sommige plekken in het dorp doen ze dat. Maar verder wordt de rust van deze beesten goed bewaakt door oa het leger en Greenpeace. Kom je ook maar in de buurt van broedplekken of de sterfplaats word je zonder pardon opgepakt. www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |