|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
brrr... lijkt hier een beetje op signature |
|
signature |
|
Geniaal ja, vind dat altijd mooi, van die excentrieke diersoorten. Zoals het vogelbekdier, ook geweldig! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 12-01-2010 0:34] |
|
ook zo een: Fluweelworm ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ook wel gave beestjes "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
zelf geschoten in suriname? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Wat een koning! |
|
quote: India "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
De spin die voorlopig omschreven wordt met de Latijnse naam 'Cerbalus aravensis' werd ontdekt door een team biologen van de Haifa universiteit in de duinen van Samar in het zuiden van Israël. Met een spanwijdte van vijftien centimeter, is het meteen één van de grootste spinnen in het Midden-Oosten. De wetenschappers beschrijven de nieuwe spin als een diertje dat vooral 's nachts en tijdens de warmste maanden van het jaar actief is. Bedreigd Tot hun grote spijt stellen de biologen echter vast dat de habitat van deze niewe spinnensoort bedreigd is. De duinen van Samar zijn immers de laatste overblijvende zandduinen in de zuidelijke Arava regio. "De nieuwe ontdekking toont aan hoeveel we nog moeten onderzoeken en waarschijnlijk zijn er nog veel meer onbekende soorten", vertelt Uri Shanas van de universiteit van Haifa. " Als we er niet voor gaan zorgen dat we de biotopen van deze dieren beschermen, zullen ze uitgestorven zijn vooraleer we ze ontdekt hebben." signature |
|
Flink beestje. |
|
Mooi diertje. euu? |
|
quote: Tja tibet kon het al niet zijn hehe MAar goed bezig geweest met reizen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nog een uit N-India Deze zijn wel allemaal in Suriname genomen: [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 12-01-2010 13:14] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Hahahahaahah quote: Giant cane toad (die plaag uit australie) De rest van je foto's zijn ook tof, ik moet echt nog een keer europa uit. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: dat is zooooo lief signature |
|
quote: Die pad was echt gigantisch, ongeveer zo groot als een voetbal. Het regenwoud is supergaaf als je van allerlei spinnen, padden, kikkers en andere van dat soort dieren! Dit was wel vrij ver het binnenland van Suriname in "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Die beesten waren alleen lief omdat ze dachten dat ze koekjes kregen. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Jah grootste soort die er is, ik heb er ook 1 gehad, echt geniale beesten, eten alles wat beweegt en in hun bek past. Daar hou ik wel van jah, suriname lijkt me al helemaal gaaf, 1 van de meest ongerepte regenwouden in de wereld. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
mn kat heeft een abces aan de zijkant van zn hoofd. nu is het 1 keer per dag melken IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Mijne ook, maar tis goedaardig, als het spuit zegt het hallo signature |
|
ik kneep er gisteren in en er kwam echt een straal uit zo langs mn hoofd. net niet in mn gezicht. BR00TAL IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
hoewel het zielig is, is dat toch wel erg gaaf om te doen hehehe. misschien moet ik toch maar een koe nemen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja ik vertel er iedereen over die ik ken! MOET JE DIT HOREN GAST IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote:WAT? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |