![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Mies Bouwman was een presentatrice die haar vak verstond, zo maken ze ze tegenwoordig niet meer zeg. Wat heb ik genoten van al die leuke programma's van haar. Ik heb hier een dressoir met een mooi altaartje in de kamer, met allemaal foto's van Mies. Life is nothing without Mies.. ![]() |
|
quote: dat wel. Alhoewel hij wel aan het afzakken is. huis kopen voor de Tokkies? Dat hij erbij gaat wonen. Dat zou pas vette TV zijn. O ja, het leukste "emiel ratelband" televisiemoment was toen de robbie muntz hem het bloed onder zijn nagels vandaan haalde. Tsjakka!!! ![]() |
|
quote: Hij zit ook in een nederlandse speelfilm, een ouwe. Loopt hij piemeltjenaakt in beeld. Stelt niet veel voor, trouwens. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Nooit van gehoord. Wanneer komt íe op de buis? Zal ik eens een keertje kijken. ![]() |
|
quote: Mies komt wel eens in de intertoys hier, waar mijn eega werkt. Hele aardige vrouw, leen, haar man, toch wel, maar dan in man-vorm. Oud Vuil. ![]() |
|
Myrna Goossen vind ik ook vervelend. ![]() |
|
quote: Leen Timp! ![]() |
|
quote: http://edition.cnn.com/CNN/anchors_reporters/quest.richard.html KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
quote: Ja, die gloriedagen met Dick Passchier, Ted de Braak, Chiel Montagne, Ome Willem en natuurlijk de gedurfde humor van Andre van Duin met Corry van Gorp zullen helaas nooit meer terugkomen. Jammer maar helaas. ![]() |
|
quote: Hahaha Dick Passchier! Die naam heb ik lang niet meer gehoord. Wat dacht je van Martin Brozius en Ria Bremer ![]() ![]() |
|
quote: Jammer dat dat niet in de herhaling wordt gegooid door de tros, zal wel met rechten en enzo te maken hebben. Dick passchier, spel zonder grenzen! ![]() Daar kan die ron boszhard ofzo nog wat van leren. Hehe. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Ren je rot en stuif es in. Dikke heersch. Beter dan hans van willigenburg met klassewerk. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Dick woont in Noorwegen dacht ik. Martin Brozius en Ria Bremer = ![]() ![]() |
|
Hehehe. Op de 1 of andere manier kan ik me alleen leuke programma's herinneren van vroeger. Was er dan geen slechte tv vroeger? ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Hij is en blijft "true". ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Jawel. "De berenboot" en "Bolke de Beer"(dit is overgens toeval; ik ben geen notoire berenhater ofzo) wat weer wel erg cool was was ; Barbapapa ![]() |
|
quote: Meen je dat nou? De berenboot zie ik sávonds nog wel eens voorbij komen op tv en daar kan ik nog steeds naar kijken. Stukken beter dan de "love boat". ![]() En Barbapappa was gewoon een tripcartoon voor kinderen. Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ik weet niet.. het kon mij niet boeien (de loveboat natuurlijk ook niet). pff,nu kan een kind een hele week achter elkaar, 24 uur tv kijken. ik streepte altijd al dagen van te voren aan als bijv Tom & Jerry kwamen. oja, die heersen nog steeds, vooral de oldskool tom en jerry. als die ooit eens ergens uitgezoende worden, informeren graag. zucht. ![]() |
|
Dr.Phill ![]() ![]() |
|
Homeau is het ![]() Like Some Snow-white Marble Eyes ![]() |
|
Don't fock with Dr Phill. DE bevestiging dat 99% van het amerikaanse gepeupel zo dom als de reet van een varken is ... Zijn beste uitspraak: WHAT WERE YOU THINKING? ![]() |
|
quote: En dan dat vingertje erbij, BAH! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: ophrah ![]() jenny jones ![]() Ricky lake ![]() alleen als de klan, de domoren onder de domoren, bij Jerry spinger komt is altijd grappig. ![]() |
|
quote:ey maar dat zijn weer hele andere shows he .. Dr Phil weet waar ie over lult ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |