IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Auteur:
Topic : Welke Tv Gast/\Vrouw Haat Jij Het Meest Vorige pagina | Volgende pagina
Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-08-2004 22:35 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Richard Quest is mijn TV held. Werkte vroeger voor BBC World en tegenwoordig voor CNN.

Die man heeft een zeer herkenbare kop en manier van presenteren EN hij presteert het om de meest droge onderwerpen op een leuke manier te brengen.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 06-08-2004 22:36 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Mies Bouwman was een presentatrice die haar vak verstond, zo maken ze ze tegenwoordig niet meer zeg.
Wat heb ik genoten van al die leuke programma's van haar. Ik heb hier een dressoir met een mooi altaartje in de kamer, met allemaal foto's van Mies.
Life is nothing without Mies..


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 22:38 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:34 schreef Chelman het volgende:
Dat is nu eenmaal superknap gedaan.


dat wel. Alhoewel hij wel aan het afzakken is. huis kopen voor de Tokkies? Dat hij erbij gaat wonen. Dat zou pas vette TV zijn. O ja, het leukste "emiel ratelband" televisiemoment was toen de robbie muntz hem het bloed onder zijn nagels vandaan haalde. Tsjakka!!!


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:38 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 21:59 schreef Jenje het volgende:
Ik wil niet denken aan PJ Rens zijn pielewiele


Hij zit ook in een nederlandse speelfilm, een ouwe. Loopt hij piemeltjenaakt in beeld.

Stelt niet veel voor, trouwens.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 22:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:35 schreef Chelman het volgende:
Richard Quest is mijn TV held. Werkte vroeger voor BBC World en tegenwoordig voor CNN.

Die man heeft een zeer herkenbare kop en manier van presenteren EN hij presteert het om de meest droge onderwerpen op een leuke manier te brengen.


Nooit van gehoord. Wanneer komt íe op de buis? Zal ik eens een keertje kijken.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:40 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 22:36 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Mies Bouwman was een presentatrice die haar vak verstond, zo maken ze ze tegenwoordig niet meer zeg.
Wat heb ik genoten van al die leuke programma's van haar. Ik heb hier een dressoir met een mooi altaartje in de kamer, met allemaal foto's van Mies.
Life is nothing without Mies..


Mies komt wel eens in de intertoys hier, waar mijn eega werkt. Hele aardige vrouw, leen, haar man, toch wel, maar dan in man-vorm.


Oud Vuil.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 06-08-2004 22:40 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

Myrna Goossen vind ik ook vervelend.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 06-08-2004 22:41 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:40 schreef webblaster wim het volgende:
Mies komt wel eens in de intertoys hier, waar mijn eega werkt. Hele aardige vrouw, leen, haar man, toch wel, maar dan in man-vorm.

Leen Timp!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-08-2004 22:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:40 schreef attila_de_hun het volgende:
Nooit van gehoord. Wanneer komt íe op de buis? Zal ik eens een keertje kijken.

http://edition.cnn.com/CNN/anchors_reporters/quest.richard.html


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 22:42 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:36 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Wat heb ik genoten van al die leuke programma's van haar. Ik heb hier een dressoir met een mooi altaartje in de kamer, met allemaal foto's van Mies.
Life is nothing without Mies..


Ja, die gloriedagen met Dick Passchier, Ted de Braak, Chiel Montagne, Ome Willem en natuurlijk de gedurfde humor van Andre van Duin met Corry van Gorp zullen helaas nooit meer terugkomen.
Jammer maar helaas.


Sneeuwwitje
screw you
Usericon van Sneeuwwitje
Posted 06-08-2004 22:44 by Sneeuwwitje Wijzig reactieProfiel van SneeuwwitjeQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:42 schreef attila_de_hun het volgende:
Ja, die gloriedagen met Dick Passchier, Ted de Braak, Chiel Montagne, Ome Willem en natuurlijk de gedurfde humor van Andre van Duin met Corry van Gorp zullen helaas nooit meer terugkomen.
Jammer maar helaas.

Hahaha Dick Passchier! Die naam heb ik lang niet meer gehoord.
Wat dacht je van Martin Brozius en Ria Bremer


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:45 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 22:42 schreef attila_de_hun het volgende:
de gedurfde humor van Andre van Duin met Corry van Gorp zullen helaas nooit meer terugkomen.
Jammer maar helaas.


Jammer dat dat niet in de herhaling wordt gegooid door de tros, zal wel met rechten en enzo te maken hebben.

Dick passchier, spel zonder grenzen!

Daar kan die ron boszhard ofzo nog wat van leren. Hehe.


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:46 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 22:44 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Hahaha Dick Passchier! Die naam heb ik lang niet meer gehoord.
Wat dacht je van Martin Brozius en Ria Bremer


Ren je rot en stuif es in. Dikke heersch.

Beter dan hans van willigenburg met klassewerk.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 22:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:44 schreef Sneeuwwitje het volgende:
Hahaha Dick Passchier! Die naam heb ik lang niet meer gehoord.
Wat dacht je van Martin Brozius en Ria Bremer

Dick woont in Noorwegen dacht ik.

Martin Brozius en Ria Bremer = (jeugdsentiment)


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe. Op de 1 of andere manier kan ik me alleen leuke programma's herinneren van vroeger.

Was er dan geen slechte tv vroeger?


Oud Vuil.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:51 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 22:48 schreef attila_de_hun het volgende:
Dick woont in Noorwegen dacht ik.




Hij is en blijft "true".


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 22:53 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:51 schreef webblaster wim het volgende:
Hehehe. Op de 1 of andere manier kan ik me alleen leuke programma's herinneren van vroeger.

Was er dan geen slechte tv vroeger?


Jawel. "De berenboot" en "Bolke de Beer"(dit is overgens toeval; ik ben geen notoire berenhater ofzo)

wat weer wel erg cool was was ; Barbapapa


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 06-08-2004 22:57 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 6 augustus 2004 22:53 schreef attila_de_hun het volgende:
Jawel. "De berenboot" en "Bolke de Beer"(dit is overgens toeval; ik ben geen notoire berenhater ofzo)

wat weer wel erg cool was was ; Barbapapa


Meen je dat nou? De berenboot zie ik sávonds nog wel eens voorbij komen op tv en daar kan ik nog steeds naar kijken. Stukken beter dan de "love boat".

En Barbapappa was gewoon een tripcartoon voor kinderen.


Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-08-2004 23:03 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 augustus 2004 22:57 schreef webblaster wim het volgende:
Meen je dat nou? De berenboot zie ik sávonds nog wel eens voorbij komen op tv en daar kan ik nog steeds naar kijken. Stukken beter dan de "love boat".

En Barbapappa was gewoon een tripcartoon voor kinderen.


ik weet niet.. het kon mij niet boeien (de loveboat natuurlijk ook niet).

pff,nu kan een kind een hele week achter elkaar, 24 uur tv kijken. ik streepte altijd al dagen van te voren aan als bijv Tom & Jerry kwamen. oja, die heersen nog steeds, vooral de oldskool tom en jerry. als die ooit eens ergens uitgezoende worden, informeren graag.

zucht.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 07-08-2004 8:44 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Dr.Phill


Pink Floyd
The mountain king return
Usericon van Pink Floyd
Posted 07-08-2004 9:53 by Pink Floyd Wijzig reactieProfiel van Pink FloydQuote dit bericht

Homeau is het


Like Some Snow-white Marble Eyes


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2004 10:27 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Don't fock with Dr Phill. DE bevestiging dat 99% van het amerikaanse gepeupel zo dom als de reet van een varken is ...


Zijn beste uitspraak: WHAT WERE YOU THINKING?


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 07-08-2004 12:04 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 7 augustus 2004 10:27 schreef Jenje het volgende:

Zijn beste uitspraak: WHAT WERE YOU THINKING?


En dan dat vingertje erbij, BAH!



Oud Vuil.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-08-2004 13:17 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2004 10:27 schreef Jenje het volgende:
Don't fock with Dr Phill. DE bevestiging dat 99% van het amerikaanse gepeupel zo dom als de reet van een varken is ...


Zijn beste uitspraak: WHAT WERE YOU THINKING?


ophrah

jenny jones

Ricky lake

alleen als de klan, de domoren onder de domoren, bij Jerry spinger komt is altijd grappig.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-08-2004 15:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2004 13:17 schreef attila_de_hun het volgende:
ophrah

jenny jones

Ricky lake

alleen als de klan, de domoren onder de domoren, bij Jerry spinger komt is altijd grappig.

ey maar dat zijn weer hele andere shows he .. Dr Phil weet waar ie over lult


Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen