![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Alle Belspel dozen, (mannelijk of vrouwelijk) Willibrord Hans Kraay Junior [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 01-07-2003 15:27] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Hans Kraay idd (allebei) al dat gezeik na zo'n wedstrijd altijd... ![]() Bruce Banner ![]() |
|
Hans Kraay Jr vind ik echt zo'n arrogant babygezicht dragende stomme interviews makende droogkwallerige scheiteikel die nog niet bij de televisie zou moeten mogen werken als hij er geld bij zou leggen... Hans Kraay Sr. heb ik minder problemen mee ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
quote: Toch onze Goedele Liekens niet? ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
quote:Dat was vroeger de buurman van m'n ouders ![]() ![]() |
|
Caroline Tensen. Goddamn wat is zij nep en eng... ![]() It's better to be hated for what you are than to be loved for what you're not... ![]() |
|
die ene die 2voor12 presenteerd ![]() Red de fietsen de winter door. ![]() |
|
quote:Doet goedele dat in belgie ? lachen ![]() ![]() ![]() |
|
* gij zijt den zwaksten schakel * dat klinkt gewoon lief! ![]() ( als het al belgisch is ) Oud Vuil. ![]() |
|
Jos Bink met de zaterdag avond show een goede zaterdagavond ![]() ![]() |
|
Lucille Werner (Get the Picture). Fokking hell wat een verschrikkelijk dom wijf is dat! ![]() En wat sport betreft: Edward van Cuilenborg. Met z'n KUILTJE! "en ook U kunt er naartoe!" brrrrr ![]() Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Hee,der zit een knop op je tv... ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Nee, Hartelijk Zaterdagavond zegt hij. Nog steeds. ![]() ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
Ik HAAT tv gastvrouwen.Allemaal. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Dan is juist Jos brink wat voor jou! ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Allemaal? ![]() |
|
Allemaal en die nep nederlander van een Chelman het meest. ![]() ![]() |
|
quote: dat zijn er wel veel. alhoewel er (alleen relatief gesproken) toch wel enige klasseverschillen zijn waar te nemen. zo een astrid joosten heeft toch net iets meer stijl als zo een belspeltuttekop. Om over die muts die de zwakste schakel presenteert maar helemaal te zwijgen; als je de zwakste schakel kijkt, kijk dan naar de BBC. die engelse presentratice is echt 1.000 maal zo grappig vals) ![]() |
|
Eentje is nog wel te doen. Die geile snol van Chris Kras. Die is lekker. ![]() ![]() |
|
Geile snol. Hm, dus er zijn ook snollen, die niet geil zijn? Bummer. ![]() Oud Vuil. ![]() |
|
jim carrey, martin gaus, al die tieners van american pie, scream, scary movie vast wel meer, ik kijk weinig films met mensen die ik haat, en sowieso weinig tv We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
|
De faust ziekte heeft ook hier toegeslagen ![]() |
|
Volgens mij hebben we het hier over programma's, niet over films?!? Oud Vuil. ![]() |
|
Welke Tv Gast/Vrouw Haat Jij Het Meest iets over een programma? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |