![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Hans Kraaij jr. & sr. ![]() ![]() ![]() Against God and Government ![]() |
|
dat enge wijf van idols (kirsty?) dat altijd op happy mode staat door de botox,ze kent echt gewoon 1 gezichts uitdrukking !! ![]() ![]() ![]() Expired,Erased and Forgotten ![]() |
|
quote:Nietes! Mart Smeets heerscht! ![]() ![]() |
|
Alles van SBS 6. Wat een prutszender. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote: Oke, maar alleen omdat hij altijd lekker aan de wijn is dan! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Jakob Krabbé is ook erg, hij presenteert Funny Files op RTL 5 dacht ik. ![]() |
|
Euhh, familie van de andere Krabbers?? Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Jongste zoon van Jeroen en broertje van Martijn. ![]() ![]() |
|
Wat een gore engbek. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
![]() |
|
Sjeezus wat een kneus! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Die is idd erg slecht ja ![]() |
|
quote: Wat een homo! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! ![]() |
|
Als we het daarover gaan hebben, dan weet ik er ook nog wel eentje: ![]() Rick Brandsteder. Jawel, de zoon van en waarschijnlijk door papa binnengeloodst. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat deze knul op zijn talenten is aangenomen. ![]() |
|
Kutkop. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ik hoop voor em dat hij normaal niet zo kijkt. ![]() |
|
Ik kijk naar de link, Max Models??? Hij is echt kankerlelijk!! ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Hij lijkt wel een beetje op ridge van de bold and the beautiful. De jongere versie. En nee, daar kijk ík niet naar. ![]() ![]() |
|
Z'n ene oog is veel groter dan de andere! Mutant!11~~ Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." ![]() |
|
Eigenlijk alle staats tv presentatoren/presentatrices. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: OMG wat een afgrijselijke rotkop. ik hoop dat ik die nooooooit meer weer zie ![]() ![]() |
|
quote: +1 Mart Smeets is God! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
quote: Dat schijnt zwoel kijken te heten.. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |