![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
- Al die call-tv trutjes - Gerard Joling (die lul zie je overal tegenwoordig) ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Legion op 16-01-2002 18:08] My pain is constant and sharp. I do not hope for a better world for anyone. In fact I want my pain to be inflicted on others. I want no one to escape ![]() |
|
quote: Godverdommen.. ![]() |
|
Ted te ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Kleine aanvulling: Crabbé, Wyndaele (begint meer en meer op m'n zenuwe te werken), Vandendurpel, Vanthilt, Bracke, en zowat iedereen bij VTM en VT4... En ja, er kan iets mis zijn met de spelling ![]() ![]() |
|
Caroline Tensen, Ron Brandsteder, Carlo Boshart, Irene Moors, Robert ten brink, die gast van Lucky Letters, die Call TV en TMF losers, en nog wel een paar....TV zuigt 'I think therefore I am, I think' -Nordom the Modron ![]() |
|
Ik kijk zo goed als geen tv, maar onderstaande mensen kan ik me aan ergeren: - Paul de Leeuw - Bob Saget - Hans Kraaij jr EN sr (veel gelul, weinig interessant gelul) - Die ene hippe jongen uit GTST, Benjamin of zo Ik vergeet er vast... ![]() |
|
Bob Saget Catherine Keil Jenny Jones Jerry Springer Ricki Lake Oprah Winfrey Caroline Tensen Lingo-mens, Francois was toch veel beter ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
BOB FAGET catherine geil Jeroen Paul ![]() |
|
paul de leeuw carlo boshart welcome to hell,fuckin, hell yeah ![]() |
|
ik haat er veel maar joop braakhekke haat ik toch wel heel erg veel! ![]() ![]() |
|
pff...flinke waslijst Bob Faget Bassie en Adriaan (GATverdamme!!!) Carolien Tensen Linda de Mol Bart de Graaff Hans van willigenburg Joop Braakhekke Ron Brandsteder Andre van Duin Pernille La Lau ![]() ![]() ![]() Some cause happiness wherever they go , others whenever they go ![]() |
|
Bassie en Adriaan heerschen ja ![]() Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
die snikkels van "een rug te ver" en de rest v/d presentatoren... ![]() |
|
-Herwig Van Hove(als hij in mijn keuken durft komen,laat ik hem gaarkoken in de microgolf) -Felice -Geert Hoste Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
[quote]Op 16 januari 2002 14:45 schreef SheRa het volgende: Degene die eerst in me opkomt is die Bob Saget... wat een walgelijke attitude! quote] Inderdaad wat een vreselijke kwal ![]() |
|
en niet te vergeten: Jeroen Post & co en um hoe heet ie van Goudkust uh Windston ofiets ![]() |
|
Ron Brandsteder op een stevige eerste plaats. Martijn Krabbé op een goeie tweede. En Patty Brard als afsluiter. the only pleasure is pain ![]() |
|
Helmut Lotti als hij weer één van zijn gruwelijke cd's aan het publiek wil voorstellen...goes classic,Latino en other shit....JEEEEZUS!!! ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
1. Met stip, Patty Brard 2. Caroline Tensen 3. Ron Brandsteder 4. Bob Sagett (met z'n nephumor) 5. Iedereen van TMF (m.u.v. de gebroeders De Waele) 6. Marga van Praag 7. Henny Huisman 8. Alle aankondigsters bij Yorin 9. Alle mensen van Call TV [Dit bericht is gewijzigd door Sjaan op 23-01-2002 19:42] Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
hm, meneer A. Knevel vin 'k dan weer niet zoon fijne en meer om ut feit dat ie mensen steeds in de rede valt ![]() |
|
Al zie ik m niet bijzonder vaak, Bob Saget is ook voor mij (een van de in ieder geval, mocht ik op een naam komen van iemand waaraan ik me nog meer erger als ik hem/haar langs zie komen) de meest gehate persoonlijkheid op TV. Ook Nance vind ik bijzonder irritant, lingo was dan ook vele malen beter toen Francois het presenteerde. Nu vind ik het namelijk geen aars meer aan, waar ik het toch altijd wel aardig vond voor haar komst. ![]() |
|
Je déteste(of zoiets): -Patty Brard -Ron Brandsteder -die calltv-tutjes -Bob Saget -Dat verschrikkelijke trutje met die nog verschrikkelijkere naam: Beertje van Beers of zoiets -Sonja Silva -Henny Huisman En ik ben er vast een paar vergeten... "Jouw stem is als een suikervrij kauwgompje met xylitol" (FireFox) ![]() |
|
quote: Ik heb lingo altid al een kutprogramma gevonden, de enige reden waarom het zo hilarisch was was francois boulanger. Wat was die kerel vrolijk altijd. Stond met een gruwelijke grijns op zijn kop altijd op te roepen van "Neeeeeeee, dat kan ik helaas niet goedrekenen". Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
quote: Waarom dacht je dat ik ernaar keek?? ![]() Nance is gewoon geen Francois en daarmee is lingo dus ook de moeite niet meer waard. ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |