![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
En hoe kon ik Danny Rook vergeten? Wat een gay ![]() ![]() |
|
Caroline Tensen. Met stipt op nummer 1! Die show die ze op zondagavond presenteerd (postcode kut ofzow) presenteerd ze toch zo irritant. Zogenaamd medelevend doen (en dan op zo'n slijmerige manier!) en daarmee komt ze ontzettend irritant over. Stomme hoer! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
1 het ergst erger ik my aan die bob saget ik kan die vent niet uitstaan alleen al omdat hij zijn eigen nergens opslaande grappen altijd erg leuk vindt terwijl ze niet eens leuk zijn 2 aan dat mens van opsporing verzocht dat mens is toch ook zo dom zoals alles herhalen wat een politie agent net gezegt heeft maar dan op zo'n manier dat ze denkt dat zij de enigste volwassen is en dat allen maar kinderen daar naar zitten te kijken. ![]() defende nos in proelio ![]() |
|
bob saggad (ofzo) die grappen zijn zo niet grappig. Even een immitatie: bob: Nou tot volgende keer, en schat als je kijkt, de kip zit al 2 uur in de oven publiek: HAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ik krijg echt jeuk van die Chazia Mourali (schrijf je dat zo?). Hoe gemaakt en gespeeld ze de bitch uit hangt bij De zwakste schakel... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Dat vreselijke wijf dat eerst Get the Picture presenteerde (tot ze zwanger werd). Echt een afschuwelijke irritante heks!!! (en ze heeft ongelijke borsten ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
wat dacht je van: - eddy keur - vent van breekijzer - wilibrord frequin - frank kramer - gaston dinges, van de postcodeloterij. - rolf wouters tegenwoordig Oud Vuil. ![]() |
|
quote: Oh ja, hoe kon ik die nou vergeten!!! ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
Daphne Bunskoek Henny Huisman Tooske(Idols) Jim Gordon Erik de Zwart Jamia Hans Kraay SR Henny Stoel En alle spelers in GTST GODLESS NORTH buy it now. ![]() |
|
Inkoppertje: Patty Brard ![]() Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you ![]() |
|
nou! vanessa en mevr. paay zijn veel leuker... Oud Vuil. ![]() |
|
Ik krijg bij veel te veel mensen een snel-zappen-impuls... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. ![]() |
|
Waar ik me altijd de pleuris aan erger is Hans Kraay JR. Mijn haat die die gast begon verleden jaar al, toen de Amstel Cup finale Ajax - Utrecht plaatsvond. De situatie was als volgt: Utrecht stond met 2-1 voor, en Ajax scoort in de blessuretijd uit een buitenspelsituatie 2-2. Hierdoor komt er een verlenging waarin Ajax het winnende doelpunt scoort. Ajax heeft de beker dus niet eerlijk gewonnen, maar die reactie van JR: EN HET IS NIET EERLIJK DAT AJAX NU DE BEKER VAN UTRECHT STEELT, WE GAAN ER ALLES AAN DOEN OM DE BEKER TOCH IN UTRECHT TE KRIJGEN (etc). ![]() ![]() |
|
oja, dat kleine ventje wat eerst zo vader, zo zoon presenteerde, irritant! -erik de zwart -ralph inbar -ratelband -albert verlinde uit het verleden: -fred oster Oud Vuil. ![]() |
|
Die Jensen... wat een walgelijke kwal. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: hehheh, da's moeilijk. ik moet wel om hem lachen( die teevee show), maar ik vind het een LUL!!! weird. Oud Vuil. ![]() |
|
Die kop van hem spreekt me niet aan. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html ![]() |
|
quote: die hork moet inderdaad dood. No meat is sweater ![]() |
|
quote:Ja idd..die stelt echt zulke domme vragen, dat ik me echt afvraag hoe ze aan serieuse gasten komen! Maar het valt mij idd ook erg op dat er veel speculatieve en 'voor de handliggende vragen' gesteld worden. 1 van de redenen dat ik nu helemaal weinig tv kijk. ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
Georgina Verbaan ![]() Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. ![]() |
|
Anniko van Santen Ik offer met liefde wat bedreigde diersoorten op om haar van de beeldbuis te krijgen. ![]() |
|
heheh cool topic 1) die vettige gast van idols omdat ie zo zielig is 2) de maatschappelijk correcte robert ten brink ![]() ![]() 3) die jensen idioot, iemand die je het liefst meteen een klap op zijn bek zou geven 4) die krullige idioot van verboden in te rijden, met dat vermanende taaltje van hem en zijn zielige schedel ![]() Winter is coming ![]() |
|
tv? ![]() |
|
Martine Thange die het nieuws voorleest op tv1. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |