![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Wou net zeggen. Dr. Phil is een ok gast. Het zijn zijn gasten die zo extreem achterlijk zijn dat ze iemands als Dr. Phil nodig hebben. ![]() |
|
Dr.Phill moeten ze ophangen... ![]() |
|
Dr. Um. Phill ![]() |
|
Hahhaah lol idd ja ![]() ![]() |
|
jullie kijken allemaal veeeeels te veel TV ![]() ![]() |
|
Minstens een paar uur per week! ![]() ..."Hate can only create more hate"... ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Dr Phill , misschien kan hij wat nuttig werk doen als VN-bemiddelaar , ![]() |
|
martin gous ofzoiets ![]() ![]() |
|
Anders schop je even een topic zonder iets nuttigs toe te voegen, zelfs ik weet dat dat schijt-irritant is. Doe maar Bob Sagget, hatelijke kop. heavy metal is the law ![]() |
|
anders doe jij precies hetzelfde, je voegt er zelf ook nix aan toe [Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 24-10-2005 11:51] ![]() |
|
Ik ken niet veel van de Nederlandse tv, maar er zijn wel erg hatelijke mensen : Jos Brink, die dikke homo met zijn brilletje, die Hugo Borst of zo ( nog een homo ), die ... signature ![]() |
|
Sylvana Simons ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Dre Stemans (Felice) Sergio Rik De Leeuw Betty van BB Ilse Van Houcke Die Jelle van Spring (in feite heel Spring ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
Jerry Springer, Oprah, Niecy nash, jan Thijs(wel al een gehele poos dood, maar kom...),... 'k Kijk erg zelden tv, omdat erg niets anders dan ergerlijk domme programma's op zijn... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote:Maar ik schop het topic niet verder omhoog, snotneus. Eigenlijk zijn alle nederlandse presentatoren nogal teleurstellend.. heavy metal is the law ![]() |
|
ja ik schop t omhoog, omdat ik anders een nieuw topic had moeten maken ja ![]() maar idd ze zijn bijna allemaal triest met stip: kwalbert verlinden ![]() |
|
quote: ![]() Wat zien mensen daar toch in???? signature ![]() |
|
alle presentatoren van zo'n bel programma's ![]() ![]() |
|
quote:Ik vind wytske kennemans anders niet verkeerd. Laatst stond ze in haar pitpoesen pakje van ferrari ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 24-10-2005 12:27] ![]() |
|
Ik kreeg gisteravond ook wel jeuk van het presentatieduo Jeroen Pauw/Paul Witteman toen ze Freek de Jonge interviewden (Witteman: "Hoe doe je dat en dat nu op je 59e... 61e?" ![]() ![]() |
|
België: Jan Verheyen Nederland: Maarten Simek Verenigd Koninkrijk: Mark Lamarr Drie arrogante zakken ![]() Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
Jan Verheyen vind ik dan weer meevallen Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Die is inderdaad erg smakelijk, jammer dat ik gemist heb dat ze in pitspoezen-outfit verscheen. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door JuronymouS op 25-10-2005 9:24] Op je knie en pijp voor genade! ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |