![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Die gast van de Smaakpolitie, walgelijk. ![]() |
|
Jeeezus... wat een ellende... ![]() |
|
ik vind dat mens van "de grote beurt" een super irritant wijf ![]() |
|
die is inderdaad vreselijk goor ![]() ![]() |
|
quote: Ja, die is eng!! En waar is die vrouw uit dat filmpje dan bekend van? Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Van dat filmpje van internet dat ze bij Pauw en Witteman zit ![]() ![]() |
|
ik zeg barbara barend...walgelijk ! en dat mokkel denkt nog serieus dat ze verstand heeft van voetbal ook. ![]() ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: ![]() ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
Ze is nu iig gedoemd zo verder door het leven te gaan ![]() ![]() |
|
quote: Wel een goed programma. Daardoor heb ik ontdekt dat de barnies in ede een "schone" zaak is. Yummie. Maar die gozer is wel irritant, ja, nee, ja. ![]() |
|
Wat een lompe homp vet is het trouwens. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Euh, iig van de lama's. ![]() |
|
quote: Oh bah, dat heb ik 1x gezien. Staan er daar een paar mensen raar te doen en dan blijkt later dat het de bedoeling is dat je gaat lachen..het is eerder om te huilen. ![]() Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: hehehe. Ik vind het wel een aardig en leuk programma, bij vlagen hilarisch. Ruben van de meer is geweldig, je weet wel, die van gabbertje. ![]() Strak, strak in m'n trainingspak. [Dit bericht is gewijzigd door Oud Vuil op 14-09-2006 21:40] ![]() |
|
Hij is toch ook van Live Opgenomen? Dat was nog wel aardig. Iedereen heeft recht op mijn mening. ![]() |
|
quote: Klopt, dat was echt geweldig. Met horace cohen. http://www.kansloozz.nl/movie.php?movie=http://www.kicken.com/funnyfiles/Patrick_Kicken_Radio3FM-portiers2.mpg ![]() |
|
Frank Kramer bij Eurosport ![]() |
|
Jensen. Plus dat zieke strakgetrokken 60+ wijf, waarvan ik de naam nu even niet weet. Acid casualty with a reposessed car, Vietnam vet playin' air guitar ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: marijke helwegen oid? ![]() |
|
quote: Haha, nee man/vrouw Anita Witzier.. urgh ![]() |
|
quote:Daar hoort ze inderdaad niet thuis nee. Dat kindersportprogramma deed ze een heel stuk beter. ![]() |
|
Beter dat dan naar die kop van Johan Derksen aan kijken, nee die heeft verstand van voetbal zeker ![]() ![]() |
|
Ben Crabbé is een enorme kankermongool!!! ![]() Member of the iso-betawuste crew!! ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |