|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind Are You Dead Yet? eigenlijk hun beste plaat, de voorgangers vind ik iets te pielerig en pingelig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:gek! dan had je laatst in het Burgerweeshuis moeten zijn, WAT een optreden! |
|
heb ze nu 4 x gezien en 4 x kut, die gasten moeten minder blowen, dan stoppen ze misschien es tegelijk maar los daarvan, ik vind de muziek retegaaf maar die laatste doet me echt geen hoer In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Metallica..... Ohja die waren al opgehouden. |
|
Cradle of Filth... Ik bedoel, zeg nou zelf. Vroegâh was het nog lomp en rauw, tegenwoordig is het gewoon, ja... crap. |
|
quote: 'k heb ze 3x gezien, in't BWH was eigenlijk ook wel een uitschieter qua optreden ja hehe. Die keer daar voor ben ik de pit ingedoken en snoeihard op mn bek gegaan, da was ook gaaf. Ik vind dat Necrophagist uit mekaar moet gaan, en dat ik dan hun drummer + bassist mag hebben. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 11-09-2006 11:08] |
|
quote: het is altijd al crap geweest www.putrescent.nl - Guttural Dutch Brutality |
|
quote: Ik moest direct de geboortedatum checken Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
my dying bride mag ook wel stoppen als ze de komende cd weer zo hetzelfde doen... jaja motorhead en acdc ook In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: hmmm inderfukkindaad echt iemand die principle en vempire actief en bewust heeft meegemaakt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Grootste voorbeeld van te lang doorgaan imho: Metallica, stelletje zeikende bejaarden met midlifecrisis. |
|
quote: Misschien mocht ie vroeger met pappa mee |
|
quote: Neu. Die moeten gewoon net als Ozzy tot in het graf door rokken. Motorhead wordt zelfs alleen maar beter de laatste jaren Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: metallica vind ik juist een voorbeeld van hoe t heel goed kan allemaal... ik heb t al vaker gezegd maar de 'vernieuwing' vanaf load enzo zorgde er wel voor dat ze overnieuw de jeugd in grote getalen meekregen, ik verwacht over 10 tot 15 jaar weer een radikale verandering bij metallica... juist geweldig dat on band die stappen nog neemt, ik poep veel harder op de bands die hun ding wel doen en t zal allemaal wel en tja t moet maar en ze verwachten t nou eenmaal dus eh nou nog maar zo'n cdtje dan In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: precies! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-09-2006 11:27] |
|
Beetje twijvelachtig topic gezien iedereen wat anders vind maargoed. Fear Factory mag wel stoppen, ik vind die nieuwe albums stukken slechter en totaal niet de Fear Factory die ik ken. |
|
quote: Die laatste Motorhead is gaaf man. Ach ze gaan toch wel door tot Lemmy dood neervalt |
|
omdat iedereen iets anders vindt... ja mooi als iedereen t zelfde dacht en vond kan t halve forum dicht In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Slayer! Die hadden überhaupt nooit moeten beginnen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Nee dan Helloween. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Robert Krapow is de man, aight. |
|
slayer en helloween leken in t begin qua gitaarwerk best op elkaar trouwens maar slayer heeft echt wel een flinke bijdrage geleverd aan t hele gegeven 'metal'... of ze nu nog van belang zijn... ik moet de nieuwe cd nog halen - geen mening...nog In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Weltbrand!! |
|
Rolling Stones :D If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: hahahaha If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |