|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is dat zijn echte naam???? |
|
quote: Wat langer? Hehe. Ok, maar alleen teren op oude successen is wat makkelijk, vind ik. |
|
De Stones brengen nog regelmatig nieuw plaatwerk uit hoor, het is 'het publiek' wat die oude meuk wil blijven horen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: de laatste van de stones was toch best OK??? ach als Keith Richards weer eens uit een bananeboom valt of zo zal het wel snel zijn afgelopen denk ik [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 22-09-2006 11:14] |
|
Rabies Enskedese Kopknikkers Bende |
|
quote: Hehe ja jammer genoeg voor hem wel Finland he... |
|
quote: +1 - dat van coldplay dan Je moeder. |
|
quote: Ow, ok. Ik dacht dat die laatste een verzamelding met 2 nieuwe nummers was. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Verzamelcd met oud werk en 2 nieuwe nummers. Dacht ik. |
|
Je moet niet denken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dat blijkt maar weer, ja. Hehe. |
|
Maar toegegeven, als dat wel zo was dan moesten ze stoppen. Weet je welke band moet stoppen? Queen. Die wel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Conorach!!!!!!!!! Direct nokken Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Hehe, nee, ik check het net even, maar a bigger bang is gewoon nieuw werk. Queen, ja. Zonder freddy is het alleen maar jammer. Het doet me pijn om te zeggen, maar the who mag eigenlijk ook wel stoppen, met nog maar 2 originele leden. En die teren alleen maar op oud werk, een nieuwe cd wordt al tijden aangekondigd, maar tot nu toe weinig. En normaal brengt ook al jaren en jaren niets zinnigs meer uit. Maar goed, die moeten het van de optredens hebben. |
|
Deep Purple. Ik zag die op Arrow afgelopen jaar en ik vond het bijna triest. Als je als zanger gewoon geen noot er meer uit krijgt, moet je kappen. Dit lijkt eerder een matige coverband dan het origineel. " When the going gets weird, the weird turn pro!" |
|
Sinds Blackmore eruit is eigenlijk al Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Guns 'n roses...leuk om proberen verder te gaan maar dit zal het niet meer worden. |
|
was metallica al genoemd kwaliteit > kwantiteit |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |