|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn jullie al met nieuw materiaal bezig? |
|
tuurlijk niet In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Homo. |
|
je vader! In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
En ik heb nog wel een shirt gekocht, nou die gaat dus ook de open haard in!! |
|
Burzum! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Slayer, Mayhem, Burzum, Krieg, Taake, al die oe ik ben zo truebiedoe kutbands .. |
|
quote:Ja, die mogen wel wel anders gaan doen. Vooral Taake. |
|
ja, die gasten kunnen niks (anders) .. |
|
Taake?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Reverend Bizarre. Wat een zeldzaam gedrocht die laatste plaat. |
|
REv Biz is duits en humor |
|
En extreem kut. |
|
Ik zei al: Duits .... |
|
|
|
darkthrone.. ik ben een groot van van darkthrone, maar wat ze nu hebben geflikt kan natuurlijk niet |
|
quote: |
|
wat hebben ze gedaan dan??!?!?!?!?!?!?!? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ze hebben alleen maar een geniale plaat uitgebracht. |
|
quote:BASTARDS Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
trivium. godsallemachtig, wat is dat een klerekutband zeg. (als jij een triviumfan bent, wees dan niet ongelukkig of ontdaan, het is slechts mijn mening) |
|
darkthrone is altijd al dikke swingende zooi geweest... t enige dat ik kan bedenken wat helemaal buiten de darkthrone stijl valt is dat er een single uitgebracht is... wel kleinzerig als je daarover valt In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
ik vindt the cult is alive gewoon 3 x niks |
|
Och arme Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |