|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
hammerfall dragonforce edguy rhapsody of fire en alle bands die daar op lijken |
|
alles met zang die op Gerard Joling lijkt imnsfho |
|
Rhapsody of fire?? sinds wanneer die naams verandering en waarom? Ik vind het nog steeds een heerschende band iig. Against God and Government |
|
Of met zangers die op Gerard lijken Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: http://www.rhapsodyoffire.com/ Ik ook! Ik vind power metal in het algemeen dus goed. Inderdaad, ze zien er wel gay uit meestal, maar de muziek is gewoon mooi. Zo'n onzin om dan meteen te zeggen dat ze allemaal moeten stoppen, maar ja dat ben ik dan weer... |
|
quote: Daar denk je over 4 jaar wel anders over |
|
quote: Hehe misschien, maar tegen die tijd zou ik het dan 7 jaar leuk vinden. |
|
dat zegt dan meer over jou dan over die bands |
|
quote: Die wordt rijkelijk laat genoemd zeg. De heren/dames ZM'ers stonden zeker niet op scherp. |
|
quote: schokkend, niet ??? Fuck the world and fuck you |
|
Volgend jaar komt er weer een machtig Manowar opus uit, heerlijk, ik kan niet wachten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Je kunt dus werkelijk geen antwoord geven. Als je de volgende keer zoiets blaat.. zorg dan dat je je argumentatie klaar hebt. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Slipknot. |
|
quote: moet dat dan ? Fuck the world and fuck you |
|
Laat maar, ik geef het op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Dat zegt over mij dat ik Rhapsody leuk vind. Nou en? Voor de ik-ben-trui-neukers: mijn favorieten zitten altijd nog bij de black metal hoor |
|
quote: Het is onmogelijk om true metal samen met gaye troep te waarderen. Dat is net zoiets als je vriendin een voorbinddildo voordoen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: Hm raar dat dat niet mogelijk is, bij mijn weten doe ik dat namelijk wel. |
|
quote: Wat, je vriendin een voorbinddildo voordoen? |
|
quote: Of je gebruikt zelf een voorbind dildo, omdat je pik chronisch op stand by staat. Against God and Government |
|
true metal ???? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ohja kut niet op gelet Uiteraard bedoelde ik zowel black als power metal leuk vinden. |
|
quote: Niks. Brutus. |
|
stillborn moet stoppen! of een andere zanger nemen |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |