|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
ik vind dit meer een topic voor Onzin.. |
|
quote: Krijg aids, homofiel. |
|
Nominatie's voor: Bullet for my valentine Avenged Sevenfold |
|
quote: Nee dank je |
|
quote: van een beetje aids ga je niet dood |
|
quote: quote: Nou, weet je het antwoord al? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
omdat hij 't kut vind! I am the 1%. |
|
Zijn hersenen kunnen het aantal BPM niet bij poten? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:dt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Elke band die ik niet leuk vind. |
|
quote: Naamsverandering hebben ze voor zover ik weet niet zelf voor gekozen. |
|
quote:Zolang CHD dr is, zijn alle andere bands natuurlijk onmeunig saai. Dat spreekt toch voor zich, spectre. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 12-09-2006 12:53] |
|
Een groot aantal van die 'death thrash' bandjes uit de omgeving mogen van mij verotten I am the 1%. |
|
quote:Dan moeten ze zich maar aan het niveau aanpassen Ik heb nog geen antwoord van meneer mental trouwens Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Onzin, ik zag ze in de Effenaar een jaar geleden en dat was een goed concert "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Maar wel een herhalingsoefening Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
In Flames ofzo Het niveau van de albums neemt exponentieel af, imo zo kan ie wel weer |
|
Autumnal Reaper moet nodig stoppen If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever! |
|
quote: Kudt? *zucht om zichzelf* |
|
quote: Nee klopt, was een soort copyrightovereenkomst. En Rhapsody Of Fire moet wat mij betreft natuurlijk helemaal niet stoppen. |
|
-Cannibal corpse -Cancer -Slayer -Metallica Against God and Government |
|
quote: Fuck the world and fuck you |
|
quote: idd, maar erg origineel is het niet ... klinkt nogal dom nu Faustian Spirit of the Earth |
|
quote:Is dat het nou? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |