|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
jij vindt en ik vind... ik vind m gaaf In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Maar M. is ook gaaf. |
|
quote: 3 x ? Hoe heb je dat zo bepaald, waarom niet Pi keer? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Intellectueel verantwoorde humor! |
|
misschien had hij m een vierde keer op moeten zetten.. er zijn zat platen die ik ook de eerste 3 x nix vind... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Ach ja, sommige mensen hebben liever pi x dezelfde plaat in de kast staan. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Tss dat doe je toch niet als band! Foei hoor |
|
control human delete Fuck the world and fuck you |
|
ik wou dat thom yorke eindelijk z'n bek eens hield |
|
Dream Theater, ze kunnen geen prog plaat meer maken. Dan moet je het vooral niet nog een keer gaan proberen. |
|
Rammstein maakt trouwens ook elke CD dezelfde meuk weer... net als Iron Maiden *duikt weg voor de klappen* |
|
quote: Yep, z'n solo-plaat was niet veel. |
|
quote:En waarom dan? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Mystic Circle hier al genoemd?....dieptriest ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Al die metal bandjes met opera zangeres achter de microfoon. WT, Nightwish, After Forever en dergelijk. Fools who long for the Day of the Lord, what will the Day of the Lord mean to you? It'll be Darkness, not Light. It'll be as when a man runs from a lion and a bear meets him. The Day of the Lord is indeed Darkness, not Light. A Day of Gloom with no Dawn! |
|
Textures; zowel op cd als live zaaddodend saai, en ze verkopen polo's en petjes. Holocaust; een goede plaat is geen excuus om nog twintig jaar door te gaan met teringmuziek maken. Bands die al zijn gestopt maar nooit hadden moeten beginnen: -Nasum; alleen al omdat die zanger z'n zwemdiploma niet had. -Cancer; nog nooit zo'n verkwisting van talent gezien en een merkwaardige, maar negatieve muzikale omslag. Deden na de eerste twee platen de bandnaam wel eer aan. -Nirvana; omdat Kurt Cobain eerst zichzelf neerschot in plaats van die andere twee mafkezen uit z'n band. Nog zo stoere internet warrior. |
|
quote: |
|
quote: Wat mij betreft mogen bandjes als Alastis, Sirenia, Ring Of Fire (oftewel Mark Boals solo), Mayhem, Venom (beide totaal niet meer relevant en bovendien bar slecht live) en uiteraard Kiss (eveneens niet meer relevant) er zo snel mogelijk het bijltje bij neergooien. En @ zakkenvuller --> Uw muzikale kennis is duidelijk nihil. |
|
Kerel, het is volledig nutteloos om je wansmaak te verdedigen. Nog zo stoere internet warrior. |
|
Ik was Kiss helemaal vergeten! |
|
quote: Kanker ja, wat was dat huilen toen in Tivoli, toen ze het voorprogramma voor Morbid Angel waren |
|
quote: ook al ben ik het er deels niet mee eens hehe Je moeder. |
|
quote: die bestaan toch allang niet meer |
|
Zolang ze merchandise kunnen verkopen zal Kiss helaas altijd blijven bestaan www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |