|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Alle blackmetal moet maar is stoppen |
|
|
|
quote: Je moeder. |
|
Ziet hij er nu nóg slechter uit dan? |
|
dat kan natuurlijk helemaal niet. Suck my piss |
|
Wykked Wytch Uitleg lijkt me overbodig |
|
Wytchcraft ... brrrr |
|
revenge: herhaling herhaling herhaling... als je de pre-revenge cd (conqueror dus) war cult supremacy hebt gehoord kan je je gehele revenge collectie wel verpatsen. Je moeder. |
|
Geen enkele band hoeft van mij te stoppen, ik los het over het algemeen op door te stoppen met het beluisteren van bands die me beginnen te irriteren. Het is maar muziek, verdomme. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
goed punt maar keane mag dan wél echt stoppen, irriteer me er altijd dood aan en ik hoor het alleen alsk niet de radio uit kan zetten zoals op het werk. en coldplay heeft ook een irritante zanger Je moeder. |
|
Ik vind Coldplay wel wat hebben, ik verdiep me verder nooit zo in de mensen achter de muziek, muziek staat op zich zelf. Maar de muziekindustrie is verkankerd door commercie en de idolisering van muzikanten. Muziek is een entiteit op zich zelf waar ik een band mee opbouw, ik interesseer me over het algemeen nooit en te nimmer in de mensen achter de muziek, da's gewoon totaal niet van belang in mijn muziekbeleving. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
meer irritant qua stemgeluid Je moeder. |
|
Op die manier. Mwa, ik vind zijn stem goed te pruimen, past prima bij de muziek. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Bands die moeten stoppen he... Laat ik eens beginnen met het gezever van Epica en Within Temptation. Ripoffs van Kate Bush en door de fans (en sommige bandleden van de eerstgenoemde kan ik wel zeggen) als echte metal bestempeld. Daag! Black metal met die arrogantie van heden ten dage (je bent niet een ware noorse krijger als je in nederland geboren en getogen bent, er nog steeds woont en 2 woorden noors spreekt) moet ook eens kappen. Verder de lokale band Chainsaw Surgery en alle andere bands van hun soort. De miljardste ripoff van Mortician is niet meer leuk, laat staan als je denkt dat je bijzonder origineel bent (hun zanger heeft bij de middelbare schooldiplomauitreiking nog lopen grunten, hoe zielig kun je zijn?) alleen omdat een stel morons uit Amerika ze onder een label wilden zonder iets van ze gehoord te hebben. Kortom: ARROGANTIE. |
|
quote: Weet je, eigenlijk heb je echt een punt -> +1 |
|
quote: +2 en Coldplay klinkt idd lekker relaxed En als ik toch bands de laan uit moet sturen zijn het:..nee wacht het zijn eerder de vocalisten die me het meest irriteren > -Dani geval ..weg met zijn geblaat, de muziek valt te pruimen HIJ niet! -Floor J. Ik hou zowiezo niet van gejodel, soms kan het wel klinken maar bij haar niet. -Hoest van Taake mag ook oprotten ..uhh nee doe dan toch maar de hele band. -zangers als die van Rhapsody, Freedom call + de toesenisten daarvan mogen ook in de modder wegzakken En zo kan ik ng wel een hele lijst opnoemen..dus ik stop er maar mee..Peace to world |
|
VENOM |
|
quote: Niet +1, Fabio Lione is 1 van de beste zangers ter wereld. Dat dat nou niet jouw smaak is... En what the hell is er mis met die toetsenisten? Waarom moeten die oprotten volgens jou dan? |
|
quote: Smaken verschillen ja, ze hoeven niet op te rotten maar ze mogen van mij in de modder wegzakken. Laat dat even duidelijk zijn toetsenisten in een band vind ik goed, maar ze hoeven er niet op te gaan pengelen alsof ze een gitaarsolo doen Ik vind dat dus afgrijselijk! En daarbij heeft hier iedereen hier zn eigen mening toch? Dus doe niet alsof ik iets aparts gepost heb. En dat van die Fabio is waa,r zingt niet vals en zo, maar als je zo uit de hoogte zingt hoeft het voor mij niet...Dan vind ik de stem van Tony Kakko (Sonata arctica) daarentegen wel weer goed..er zijn dus uitzonderingen. |
|
De rolling stones mogen wel een keer stoppen. En de golden earring. Het houdt een keer op, vind ik. |
|
Ja OK, dan verschillen smaken gewoon. Ik vind die toetssolo's juist gaaf, vooral tegelijk met de gitaarsolo Ennehm ja... Tony Kakko bv. begint toch wat valser te worden als-ie hoge noten moet halen. Maar 't ligt dus meer aan 't stemgeluid bij jou? [Dit bericht is gewijzigd door Skyggesang op 22-09-2006 9:22] |
|
quote:We hoeven niet allemaal voortijdig te stoppen Wim, sommigen rocken wat langer door Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Golden Earring Heerscht nog steeds! [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 22-09-2006 9:35] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |