|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Zaterdag 2 juni vind in De Azijnfabriek te Roermond het Hub & Heuy metalfest plaats. Als headliner heb ik Dimension F3H weten te strikken voor een exclusief optreden...hier zullen ze hun nieuwe CD komen promoten die enkele weken voorgaand aan het festival uit zal komen. Meer info aangaande Dimension F3H: www.myspace.com/dimensionf3h en www.dimensionf3h.com Meerdere bands volgen nog [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 28-01-2007 20:14] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hub, jongen, Fukking helvete! |
|
Mooi, weer eens wat metal in de Azijn Goed geregeld |
|
Goed geregeld! |
|
HEUY!!!! Ondertussen zijn we bezig met nog een aantal erg goede bands die zeker naam zullen gaan maken in 2007 |
|
Goed bezig jongens |
|
HEUY!!!! Inmiddels heeft Gorath (België) ook bevestigd! Voor meer informatie over Gorath kijk op: www.myspace.com/gorathblackmetal [Dit bericht is gewijzigd door HEUY op 11-12-2006 10:33] |
|
Gaaf!! Beetje ver wel [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-12-2006 10:43] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
HEUY!!!! Als je in Nederland of België woont kan het haast nooit ver zijn |
|
Das waar Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ja! Wat een klootzakken dat ze voor een uurtje entertainment geen zin hebben om het halve land af te reizen! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Misschien willen de bands voor die stakkers wel een huiskamer-concert verzorgen |
|
quote:Afhankelijk van de band ... voor Down het halve land doorgecrost .. |
|
quote: HEUY!!!! Ons festival zal geen uurtje duren maar een hele avond met 5 / 6 bands |
|
quote: Ik had het over een hypothethisch geval. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het gaat ook om de eeuwige discussie dat iets ver is... In NL is echt niets ver, want we zijn een klein pokke-landje. Dus als je dan nog iets ver vindt, zeur daar dan niet over en blijf lekker weg! |
|
Ja baas. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Beter Dat weekend dan maar eens plannen dat ik nog een weekendje bij mijn ouders blijf tukken. Dan is het prima te reizen (met het OV ) come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Ik vind van niet, ik ga geen 2 uur rijden voor 1 leuke band .. dan moet de band of de complete avond wel erg gaaf zijn .. |
|
quote: Ja, wat jij zegt. Dat gezeik elke keer.. mensen doen moeite om iets op te zetten en dan reageren gasten met 'o, nou, het is een half uurtje treinen, ik blijf lekker thuis met m'n pik in m'n hand om mijn ongenoegen op fora te uiten'. |
|
quote: Kan ook lekker zijn Maar verder helemaal met u en Regeer eens. |
|
Gorath & Dimension F3H; ja, ik ben er bij, en ja, valt er nog iets te regelen qua plek om te crashen? P.S. Heuy: ik zal het zwaard dan thuis laten, voor er weer rare toestanden gaan voorkomen... [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 11-12-2006 22:29] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: HEUY!!!! Tuurlijk kan je blijven crashen.....zwaard mag best mee, maar dan deze keer wel veilig |
|
Hahaha, dit keer geen zwaarden in anussen? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Mytholic heeft zich aangeboden |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Volgende pagina |