|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Die sportte toen nog niet en had wat minder verantwoordelijkheidsbesef |
|
quote: HEUY!!!! Zeker weten ....oh ja, wel even slaapspullen meenemen, dak boven je hoofd heb je al |
|
quote:Hehehe, sporten en zuipen gaat niet samen nee, daarom maar geen sport voor mij Verantwoordelijkheidsgevoel gaat wel samen met zuipen trouwens, gaat bij mij tenminste prima Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! 1x zuipen en dan niet op zondagmorgen mountainbiken kan ook weleen, anders gewoon vanuit Roermond naar huis fietsen |
|
Strak plan Heuy....en dat zonder bier te hebben gehad Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Haha, groot gelijk. Ik heb trouwens ook makkelijk praten; ik kan zondag gewoon uitslapen. |
|
quote:Was ik al van uitgegaan |
|
quote: als je lief bent wil ik er ook best nog meer met je grippen hoor vrije weekenden FTW!!! oh heuyke, zit er voor mij en mijn Belg ook een slaapplaatsje in? *kijkt lief* hij is zindelijk enzo "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Kans is groot dat ik zaterdag ga biken ipv zondag |
|
quote: HEUY!!!! Helaas meiske...ik heb al 6 slapers....maar er komen er meer uit Linne, dus en taxi is goed te doen |
|
quote:of een kwartier fietsen |
|
quote: HEUY!!!! ..en hoe lang is het lopend? (misschien heeft WB wel alle Jupiler prijsvragen goed en kan ze niet meer fietsen) |
|
Jupiler! Nederland! Een rare, maar goede combinatie |
|
ik kan ALTIJD goed fietsen maareh, geeft niet, plannen zijn zowiezo gewijzigd. we komen wel naar de eak zaterdag maar we gaan enigszins op tijd (lees: uurtje of 12) weer op huis aan zodat we zondag een beetje op tijd wakker kunnen worden want we gaan een dagje weg. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: oh en als jij in een kwartier in linne bent kun je best hard fietsen "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Ander soort fietsen schat! Met fiets wordt hier bedoelt.. |
|
Vanavond dus pre-party in Roermond En morgen het grote feest (hopelijk zijn we dan weer allemaal nuchter hahaha) Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: HEUY!!!! Waar denk je dat de omzetgroei van Jupiler vandaan kwam...Roermond natuurlijk Vanavond préparty |
|
quote: Yeah, Orange of Jupiler grippen, ik kom uit het hoge noorden dus ik kan alle grips wel waarderen! Bla |
|
quote:Mooi om te horen Tot morgen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! Als zelfs de fotografe gaat jupiler grippen dan wordt een nog een wazige bedoeling |
|
Ik heb maar 1 hand vrij. Of misschien 0 handen als Roel in de buurt is Bla |
|
quote: Ik zou voor de 0 gaan meid On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |