|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Hier de planning: Anger Alliance: 18.30 - 19.00 Mytholic: 19.20 - 19.55 Gorath: 20.20 - 21.05 Heidevolk: 21.25 - 22.25 Dimension F3H: 22.50 - 00.05 Symbolic: 00.30 - 01.15 Afterparty met DJ Antihit & DJ Skinfather tot 03.00 |
|
Gaat mooi worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! De jupilerprijsvragen waren op de metalquiz, zodat we er op 2 juni maar een vervolg aangeven Het bier zal weer vloeien |
|
Zin afmaken Maar inderdaad, wegens succes ook Jupilervragen tijdens de ombouwpauzes tussen de optredens door voor goudgeel vermaak Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: HEUY!!!! De zin afmaken was voor jou al een jupiler prijsvraag |
|
Nog slechts een paar dagen....mis dit niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
euhhh |
|
yeah, nog een paar nachtjes slapen en metallen en |
|
HEUY!!!! nog een paar daagjes donderdag pré-préparty en vrijdagavond préparty |
|
Per party's en afterparty, wordt een zwaar weekend voor jou Heuy! En dan zondag ook nog voor taxi speulen... Zal eens beginnen met wat CD's te zoeken voor zatterdag. |
|
Zinnin! Ik hoop dat niemand verlegen is en iedereen op de foto wil en EVIL komt poseren. Voor het geval ik zelf te verlegen ben om jullie te vragen Bla |
|
Hier word altijd veel Jupiler gezopen....dan is niemand meer verlegen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik kom wel even met je orange grippen hoor "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote:Orange grippen doen we hier niet aan in Roermond.....hier doen we Jupiler-grippen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: ik doe lekker wel aan orange grippen. *steekt tong uit* maar ik ga ZEKER ook een Juupie grippen met jou "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Damn, wat speelt symbolic laat |
|
Da's dan ook de afterparty band deze avond, gaat gaaf worden Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:1 Juupie grippen maar? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Dat geloof ik direct, maar als ik zondagochtend om 07:30 op moet ga ik niet 5 uur daarvoor thuiskomen hehe |
|
Och, gewoon opblijven tot half acht! |
|
quote:Even Bedaren, heh Maar heb er zin in... Mooi feestje bouwen aan de andere kant van het land! |
|
quote:That's the spirit Trouwens, moet ook al (te) vroeg weer op zondagochtend...die gasten van Dimension moeten weer terug naar Schiphol, de goedkoopste vlucht was tevens de meest ongunstige qua tijd Ach ja, geen gezeur, gewoon feesten Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Mmm minder strak plan. Als ik 40 km door een bos gaan mountainbiken wil ik graag helder in het hoofd zijn |
|
Wat is er gebeurd met de oude RenYek? De vaak zo bezopen RenYek? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |