![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Hier de planning: Anger Alliance: 18.30 - 19.00 Mytholic: 19.20 - 19.55 Gorath: 20.20 - 21.05 Heidevolk: 21.25 - 22.25 Dimension F3H: 22.50 - 00.05 Symbolic: 00.30 - 01.15 Afterparty met DJ Antihit & DJ Skinfather tot 03.00 ![]() ![]() |
|
Gaat mooi worden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
HEUY!!!! De jupilerprijsvragen waren op de metalquiz, zodat we er op 2 juni maar een vervolg aangeven ![]() Het bier zal weer vloeien ![]() ![]() |
|
Zin afmaken ![]() Maar inderdaad, wegens succes ook Jupilervragen tijdens de ombouwpauzes tussen de optredens door voor goudgeel vermaak ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: HEUY!!!! De zin afmaken was voor jou al een jupiler prijsvraag ![]() ![]() |
|
Nog slechts een paar dagen....mis dit niet ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
euhhh ![]() |
|
yeah, nog een paar nachtjes slapen en metallen en ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
HEUY!!!! nog een paar daagjes ![]() ![]() ![]() |
|
Per party's en afterparty, wordt een zwaar weekend voor jou Heuy! En dan zondag ook nog voor taxi speulen... ![]() Zal eens beginnen met wat CD's te zoeken voor zatterdag. ![]() ![]() |
|
Zinnin! Ik hoop dat niemand verlegen is en iedereen op de foto wil en EVIL komt poseren. Voor het geval ik zelf te verlegen ben om jullie te vragen ![]() Bla ![]() |
|
Hier word altijd veel Jupiler gezopen....dan is niemand meer verlegen ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ik kom wel even met je orange grippen hoor ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
quote:Orange grippen doen we hier niet aan in Roermond.....hier doen we Jupiler-grippen ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: ik doe lekker wel aan orange grippen. *steekt tong uit* maar ik ga ZEKER ook een Juupie grippen met jou ![]() "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." ![]() |
|
Damn, wat speelt symbolic laat ![]() ![]() |
|
Da's dan ook de afterparty band deze avond, gaat gaaf worden ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:1 Juupie grippen maar? ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Dat geloof ik direct, maar als ik zondagochtend om 07:30 op moet ga ik niet 5 uur daarvoor thuiskomen hehe ![]() |
|
Och, gewoon opblijven tot half acht! ![]() ![]() |
|
quote:Even Bedaren, heh ![]() ![]() Maar heb er zin in... Mooi feestje bouwen aan de andere kant van het land! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote:That's the spirit ![]() Trouwens, moet ook al (te) vroeg weer op zondagochtend...die gasten van Dimension moeten weer terug naar Schiphol, de goedkoopste vlucht was tevens de meest ongunstige qua tijd ![]() Ach ja, geen gezeur, gewoon feesten ![]() ![]() ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Mmm minder strak plan. Als ik 40 km door een bos gaan mountainbiken wil ik graag helder in het hoofd zijn ![]() ![]() |
|
Wat is er gebeurd met de oude RenYek? De vaak zo bezopen RenYek? ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |