|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
en vooral hoerig hahahah |
|
Dat is onoverkomelijk |
|
quote: Ja wij zijn een VOC |
|
|
|
Zijn er overigens al speeltijden bekend? |
|
quote: Kom op theedoek, BRG wil vast wel boppen in z'n vette lease! Bla |
|
quote: HEUY!!!! Voor ons al wel bekend, maar dit gaan we eerst met de bands bespreken, voordat we het hier neerzetten. Aanvang is iig 18.30 (voor diegenen met een zaterdagbaantje, moeten nu dus al aangeven dat ze eerder naar huis moeten ) |
|
Damn, ik wil eigenlijk ook wel gaan. Ben heel benieuwd hoe F3H live is. |
|
quote: HEUY!!!! Hoef je niet te vloeken hoor, gewoon komen |
|
quote: Olliiiiiehhhh, komen!!!! Ik heb je te lang niet gezien en als het voor mij niet te ver is voor jou zeker niet!! Bla |
|
quote: Tegen dit soort enthousiasme kan toch niemand op! Ik ga echt mijn best doen om erbij te zijn. Moet er nog ergens gereserveerd worden? |
|
quote: HEUY!!!! Als ik jou was zou ik maar reserveren. dat kan alleen bij mij of Hub. Je kunt ook al een kaartje bestellen via www.azijnfabriek.nl (reserveren is bij hun niet mogelijk) |
|
quote: Wil ik die Rukker er wel bij hebben dan??? www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Yep, reserveren bij mij of Heuy en gezien de belangstelling lijkt het mij wel verstandig. Reserveren? Mail dan naar marcelbanziger AT hotmail DOT com en vermeld het aantal kaarten met voor- en achternaam van degene die reserveert, dan komt het vanzelf goed [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 15-05-2007 16:23] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:is het een rukker ? daar gaat het beeld wat ik van hem had. Fuck the world and fuck you |
|
Ik dacht ook dat hij het nooit zelf hoefde doen hahaha Bla |
|
Dat laat hij iedereen altijd denken maar ondertussen zit ie op de plee 'de wanker' www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Hoi lieverdjes! |
|
Heb vandaag de preview Cd gekregen van het aankomend Dimension F3H album.....wat een knaller. De nieuwe is nog meer live muziek dan de vorige plaat. Dit optreden mag niemand gaan missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Diegenen die van ver komen kunnen wellicht een hotel boeken...heuykes hotel zit op dit moment vol kijk op http://www.hotels.nl/nl/roermond/ voor de beschikbare hotels |
|
Hub of heuy, één van julie had me gemaild laatst, maar ik ben de mail kwijt! Kun je me nog ff mailen?? |
|
Da's Heuy geweest, zal het hem effe doorgeven Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Top, daar ik kennelijk ijn eerste stadia van dementie verkeer weet ik ook niet meer waar het om ging ... |
|
quote: HEUY!!!! You´ve got mail |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |