|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
ALRIGHT!!!!! Deze is tenminste leesbaar [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 13-03-2007 16:37] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Ik dacht al dat het aan mijn ogen lag |
|
Mag je zelf kiezen of je 12 danwel 13 euro betaalt? |
|
HEUY!!!! Inderdaad erg gaaf.....Dimension F3H die buiten Noorwegen nog nooit hebben opgetreden, Gorath die erg goede reacties krijgt op hun nieuw album, Heidevolk die met hun krijgersliederen Roermond te veroveren, Mytholic en Anger Alliance waarvan we in de toekomst nog veel van zullen horen.....en natuurlijk een waar afsluiter in de vorm van een eerbetoon aan Death met Symbolic!!! |
|
|
|
HEUY!!!! Terug van touren...kan ik me nu weer bezig houden met het volgende: H&H Metalfest ...en vergeet niet naar de metalquiz te komen op 17 mei |
|
*kick* En, ondertussen nog nieuwtjes? Ik heb er in ieder geval zin in |
|
Oef... Twijfel... Bla |
|
Waarom twijfel? Enige optreden van Dimension F3H buiten Noorwegen momenteel, verder Heidevolk welke altijd garant staat voor een feest, Gorath welke lovende kritieken kreeg voor hun laatste album, 's werelds beste Death coverband en Mytholic en Anger Alliance.......twijfelen is dus niet nodig Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Wel als je net als ik (en Mira dus) helemaal uit het hoge noorden komt Maar als de aanbieding van Myspace nog staat, ben ik ms wel aanwezig! |
|
Ach, ik kom ook vanuit het diepe zuiden naar het hoge noorden voor concertjes En aanbieding van Mypace? Ik denk dat je dan met Xander heb gepraat, toch? Zal dus wel goedkomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ach gewoon komen allemaal, dit word weer een gezellig feestje |
|
quote: HEUY!!!! De aanbieding van hotel Heuyke staat nog steeds |
|
quote:Prima! Ik kijk van de week ff wie er mee willen en dan ben ik van de partij! |
|
ik zal eens kijken of ik dat in de agenda kan verwerken ik moet begin juni weer in nl zijn Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
HEUY!!!! ik hoor het wel via de mail |
|
Regeer, ga ook!!! Gezellig! Ik ga in elk geval (Maar ga waarschijnlijk vrijdagavond al richting Limburg met de trein) Bla |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik zit er nog steeds zwaar aan te denken om wel te gaan www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Afgelopen weekend wat publiek geronseld |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Donderdag kom ik ook een biertje nuttigen |
|
1 biertje maar???????????? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Je kent me toch, ik ben na 1 biertje al "tipsy" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |