|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
HEUY!!!! Ik heb het inderdaad ook gelezen, maar nooit een bevestiging of reactie van gekregen. Trouwens een zeer goede opkomende band in het Gothic-metal genre. |
|
Yep, onderstaand is dus de definitieve line-up SYMBOLIC DIMENSION F3H POWERVICE GORATH MYTHOLIC ANGER ALLIANCE Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Keurige line-up heren |
|
dat bedoel ik maar wordt een vet feestje ! |
|
Spread the word Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Misschien handig als iemand van de mods even de toevoeging "2 juni 2007 - " in de topictitel zet. We zo handig met plannen |
|
quote: HEUY!!!! Dat is een heel goed idee .....en wie geen entree wilt betalen moet maar meedoen met de Hub & Heuy Metalquiz op 17 mei |
|
quote:Kijk aan! Nog een extra reden om mee te doen naast de Juup! |
|
quote:Ja, laatst mee gespeeld, zit wel goed in elkaar. Check ook deze gothic metal band eens : www.myspace.com/elleanoremetal |
|
quote: Nais nais, goed bezig heren |
|
quote: HEUY!!!! Thanks Thanks! |
|
Erg gaaf ja, ik ben zeker aanwezig. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
HEUY!!! Luister donderdag naar De Creepshow van 21.00 - 22.00 waar Hub en ik te gast zijn om onze activiteiten te promoten en een aantal nummerkes te laten horen van bands die op het H&H Metalfest komen Te ontvangen via www.omroepleudal.nl Cheerz |
|
mja, dan zit ik op Schwung in Roeselare (Golden Earring, Reo Speedwagon, Lordi, Focus en een guns coverband) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hoppatee, ben effe op de pc van Heuyke want die klommel van mij is naar de klote.....damn. Maarre, morgen allen luisteren naar www.omroepleudal.nl alwaar Heuy en ik wat plaatjes op de radio zullen draaien van de bands die op ons festival en op de tour spelen. Tijd morgen van 21 tot 22 uur Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Jazeker!!! nummertjes van: The Lucifer Principle (zondag in de Bosuil en 25 maart in de Azijnfabriek) Dimension F3H (2 juni in de Azijnfabriek) Vreid (komende europese tour) Battered (komende europese tour) In Vain (komende europese tour) Death (in de vorm van Symbolic op het H&H Metalfest) |
|
ziet er goed uit, misschien komen we ook wel weer kloeken. |
|
quote: afgelopen zaterdag was het toch ook gezellig, dus waarom dan nuet |
|
Foei hub & heuy FOEI! |
|
HEUY!!!! Laatste update: Zaal open: 18.00 Aanvang: 18.30 Entree: vvk € 12,50 dk € 13,- |
|
HEUY!!!! ....Inmiddels het 2e slechte nieuws van mijn kant deze week: Na Callenish Circle is nu ook POWERVICE uit elkaar. Dit betekend voor Hub en mij dat we op dit moment hard op zoek zijn naar een waardige vervanger van hun. Meer nieuws volgt snel! |
|
HEUY!!!! Vorige week moesten we het slechte nieuwd horen dat Powervice uit elkaar is en daarmee hun optreden op ons festival komt te vervallen. Nu kunnen we jullie vertellen dat we een waardige vervanger hebben we gevonden: HEIDEVOLK De line-up ziet er nu alsvolgt uit: Symbolic (afterparty met de Death-Tribute band) Dimension F3H (NO) Heidevolk Gorath ( Mytholic Anger Alliance We zien jullie graag op 2 juni in Roermond! PS: geen geld voor een kaartje? kom dan op hemelvaartsdag (17 mei) naar de Hub & Heuy Metalquiz, waar je oa kaartjes kunt winnen voor 2 juni |
|
ALRRRRRRRRIGHT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |