|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
prettige vakantie! en het was geweldig |
|
quote: Yeah, ze komen eraan! Ik weet niet of het vannacht nog lukt want ik ben voorlopig nog aan het overwerken Marcel en Sander, bedankt voor de super leuke avond en leuke line up!! Volgende keer ben ik er graag weer bij! [Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 04-06-2007 17:49] Bla |
|
Bla |
|
jupiler |
|
quote: Wat een ontzettend gave foto. Fotoshop? |
|
Gaaf foto verslag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:nee ze hebben echt de U op de zijkant van hun vinger staan |
|
Haha, geweldig; volgens mij was er goed gedronken... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Volgens de cijfers van de bar was er EXTREEM goed gedronken Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
no shit |
|
quote: Nope, Coreldaw! Dat gaat sneller dan Photoshop als het een vrij simpele operatie is haha! Alhoewel het makkelijker en leuker zou zijn Hub & Heuy volgende keer vast te binden en te tattooeren! Bla |
|
Als je ons genoeg Jupiler voert hoef je ons niet eens vast te binden hahahahahahahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hier enkele fotoos Zuipen voor Satan met Arghamon Pre-party bij Heuy thuis, oftwel karaoke met bier en Jack Daniels H&H tijdens H&H fest Bezopen tijdens ons eigen festival Arghamon, snel effe een shot tijdens een korte break Ik en Morfeus na het optreden Afscheid op Schiphol [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-06-2007 21:37] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ziet er verdomde gezellig uit! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Mr. Moe Dimension F3H Morfeus Dimension F3H Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Heb je nog met de heer Morfeus gesproken over Limbonic Art? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ja, veel leuke verhalen van vroeger gehoord, veelal over Daemon Kijk er al naar uit de preview versie te krijgen van het aankomend LA album, toch altijd een geweldige band geweest die nooit verveelde Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Je bedoelt een normale promo? Of een soort pre-production versie? *aast namens ZM op een exemplaar* Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Een gewoon CD-R'tje met een preview...er zijn nog niet eens promos, album moet eerst eens helemaal af zijn Maar hebben het eigenlijk meer over het verleden gehad dan over de toekomst...als de anderen bleven doorzuipen bij Heuy gingen we bij mij thuis oude verhalen op halen en als hij eenmaal op dreef was bleven de verhalen komen Heb nu wel een totaal ander beeld van Morfeus dan voorheen, hij is echt een hele vriendelijke, sociale, praatgrage kerel met een zelfde gevoel voor humor als mij (dacht altijd dat hij zo'n nors type zou zijn hahahaha) [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 09-06-2007 12:53] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik wist niet dat jij ook een sarcastische vorm van humor hebt, haha. Dat norse ligt volgens mij meer aan hoe de mensen hem benaderen maar het is inderdaad een geweldige gast! [Dit bericht is gewijzigd door Vampire John op 09-06-2007 13:31] Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote:Ik ben één en al sarcasme Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
echt waar ? [Dit bericht is gewijzigd door Triple-Dan op 09-06-2007 16:40] |
|
HEUY!!!! Zometeen maar eens bewijsmateriaal door gaan nemen nu ik terug van vakantie was |
|
Wat is dat nou voor zin? Wat heb jij op schat? Bla |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |