|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Je sais. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik eet wat de pot schaft en al is dat een vega burger vind ik dit echt niet vies omdat het geen echt vlees is dat vind ik onzin |
|
@XPositiveX Doe jij ook boodschappen in een speciale winkel? Hier in Rotterdam zit een supermarkt waar alleen vega/veganistische en biologische producten worden verkocht. Don't blush when I rip you open |
|
quote: soms. hier in dit dorp zijn alleen maar standaard supermarkten, en ja ik woon nog bij mn ouders.. dus.. echter soms haal ik weleens wat uit de stad van een natuurwinkel ofzo en ja die supermarkten.. zie Crimethinc. topic |
|
Wat vinden jullie eigenlijk van de kerstactie van de dierenbescherming van dit jaar? Deze poster heeft natuurlijk onder christenen veel stof op doen waaien, omdat maria is afgebeeld met een dood beest. Ik zelf vind het goede poster, juist omdat hij provoceert. Maar ik denk niet dat het veel effect heeft. De meesten mensen willen vooral veel vlees vreten met kerst daar veranderd de Dierenbescherming niets aan. Don't blush when I rip you open |
|
die christenen tonen alleen maar hun eigen hypocritie met hun gezeur. goede poster |
|
quote: als je vergetarisch eet kies je tegelijkertijd voor betere voeding. dus niet de opwarm sate uit de diepvries. als ik een vega burger haal moet daar ook groente bij etc. en soms komen er mensen eten, die willen vlees etc. (btw qourn is rete duur wel lekker maar duur (ja vlees ook, daaromeet ik veel vissticks en opwarm sate) [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-12-2002 20:30] |
|
quote: LOL@opwarmsaté!! En sja, Jane en ik zijn beiden vega, als er mensen bij ons komen eten eten ze meestal gewoon mee. 1 keer heb ik mijn onheilige oven besmet met een Shoarma pizza voor een vriend Maar, als ik gewoon kook (vrijwel elke dag dus) en er eet iemand mee ga ik daar geen vleesch voor klaarmaken Dussuh -- niet zo lui zijn en gewoon vega worden Ghoulash (sin carne) |
|
Tosti zonder ham zuigt toch mooi |
|
quote: met salami is het anders ook lekker btw: koop tip voor de vega's, de gebakken camambert (die franse kaas) van de aldi, yum yum yum [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-12-2002 20:38] |
|
Geen vleeswaren in huis hebben zuigt Om zodadelijk de discussie over welke soort vleeswaar het lekkerste is in een tosti. |
|
quote: Hahahaha Tosti kaas-ananas, brie-tomaat, kaas-sambal badjak, wees eens een beetje creatief Jenje Een boterhammetje met pindakaas is vegan trouwens, doe jij daar soms een plakje ham op? Want brrrrr, vega/ vegan eten is vies!!! Pannekoeken zijn vega trouwens, net als een gebakken ei met kaas, een zak friet, een kaassouflé etc etc etc.. |
|
blijft ham Je moeder. |
|
quote: Pannekoek met ham, das pas lekker |
|
Kan de discussie hier nu a.u.b. weer over vegetariër gerelateerde items gaan in plaats van het (bijna gebruikelijke) slaapverwekkende gewauwel van vleeseters |
|
die poster is best bruut jah.. je ziet steeds meer reclame etc van de dierenbescherming en spotjes over biologisch voedsel enzo... zal -hopeluk- sommigen wel aan het denken zetten. |
|
Vleeseters hebben meer energie Ze kunnen lamme gesprekken langer volhouden |
|
quote: je bedoelt de rollen omdraaien? Je moeder. |
|
wat wel leuk is: in amerika hadden vlees producenten geprobeert quorn zwart te maken door te zeggen dat het schimmel was. omzo de smetvrezende amerikanen bang te maken. dit omdat quor echt heel gezond is en goed smaakt. (voor degene die de eerste opmerking niet helemaal vatte, alle paddestoelen zijn schimmel) |
|
met champignons kun je ook machtig lekkere dingen maken Je moeder. |
|
quote: zeker alleen niet die van calve |
|
quote: Nee Jenje, lamme mensen kunnen lamme gesprekken langer volhouden En vleeseters hebben juist minder energie, vlees is namelijk zeer zwaar te verteren en kost je lichaam dus veel energie. quote: Karnivoor, als je geen zinvolle bijdrage aan deze discussie kan leveren hou je er dan alsjeblieft buiten De posts van de vleeseters zijn ongeveer samen te vatten als Vleesch heerscht en het is gewoon lekker!, ik dank jullie dan ook intens voor deze enorm verhelderende bijdrage! |
|
Vega's zijn alleen zo snel op hun pikkie getrapt [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 22-12-2002 20:52] |
|
quote: Ja, wist je niet dat door geen vlees te eten je penis groter wordt dan |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |