|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
As always the exception make the rule |
|
Scheten laten is mannelijk .. |
|
quote: hmz, het is maar vanaf welke kant je het bekijkt, wij vleeseters zien hetzelfde vanaf jullie kant dus wat dat betreft slaat jouw post ook nergens op... maar boeie Je moeder. |
|
oh ja.......... |
|
ja |
|
oh |
|
mooi wa |
|
quote: Langzamer werkend darmstelsel betekent minder energie hebben Meer schijten + scheten laten is hét bewijs dat vleeseters meer energie hebben Nee! Nogmaals, vlees is zwaar verteerbaar (wat dus veel energie kost) itt plantaardig voedsel, wat juist licht verteerbaar is. Dat betekent dat dus, ook indien plantaardig voedsel minder voedzaam is als vlees, de netto energiewinst van plantaardig voedsel jusit groter is! En vlees is erg slecht voor je darmen, blijft vaak te lang in de darmen waardoor het gaat rotten en er dus veel minder energie uitgehaald wordt. Meer scheten laten kan een gevolg zijn van dit rotten (bij rotting komt methaangas vrij). De kans op spijsverteringsproblemen en zelfs darmkanker neemt hierdoor toe omdat de darmwand vaak geïrriteerd wordt. [onderzoek tussen Japanners en Amerikanen heeft dit aangetoond] |
|
pull my finger........... |
|
quote: Uh Hoe zou je de pro-vega argumenten willen samenvatten dan? Komt wel op iets meer neer als "Groenten zijn gewoon lekker!!!!". |
|
misschien Groenten EN fruit zijn gewoon lekker? And my marlboro light |
|
gaan met die banaan. (boterham met pindakaas en banaan is btw lekkerder dan een boterham met alleen pindakaas). wat ik wel jammer vind: ik houdt niet zo van zoetigheid op brood, en om dan alleen dingen te eten waar kaas in de naam voorkomt wordt ook zo vervelend |
|
quote: weleens tahin geprobeerd (pindakaas van sesamzaad) And my marlboro light |
|
wel notenpasta (van de gimsel) best lekker maar je krijgt er heel snel genoeg van |
|
quote: Plantaardig voedsel is alleen maar makkelijk verteerbaar wanneer het platgekookt is (als de vezels mals zijn). Herbivoren hebben langere darmen dan carnivoren, net omdat groenten zo traag verteren! Verder is de spijsvertering zeer individueel bepaald, en hangt een trage of snelle vertering ook af van het metabolisme dat je hebt, en de lengte van je darmen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: dat bedoelde ik dus ! |
|
Groenteburgers zijn dan ook erg vies. |
|
quote: toch niet de gimsel in rotterdam hoop ik? And my marlboro light |
|
quote: nee arnhem. die in rotterdam was wel erg ver fietsen geweest |
|
haha dat is waar, maar daar werkte ik nog een tijdje. dus vandaar trouwens tahin is wel ok maar wel iets wat je moet combineren met nog meer beleg... And my marlboro light |
|
quote: Heb veel eruit ge-edit anders werd de quote te groot. Ik vind het niet in staat zijn van het doden van een dier voor consumptie precies hetzelfde als iemand doodschieten of een atoombommetje af laten gaan, das ook mooi zonder vieze handjes te krijgen te doen. Ik kom uut een boerendorp en daar werd de fok van dieren voor consumptie binnen het gezin redelijk normaal gevonden. Vervolgens komen er van die randidioten die evengoed hun biefstukje met smaak opeten met hun afkeuring voor dit geheel ("oh wat vies, oh wat akelig"). En dat vind ik heeeeeeeeeeeeel erg superhypocriet. Doorgaans hebben deze dieren een veel betere kwaliteit van leven gehad (ook al was het even kort) en er wordt veel beter gelet op een snelle en pijnloze dood in vergelijking met een slachthuis. |
|
VLEES ! Ik, Wil Schuurman |
|
er zijn teveel mensen. er is geen ruimte om te jagen. bovendien is het lopen naar de super veel gemakkelijker (mens is van nature liever lui dan moe). maar het vlees eet instinct is er nog wel. alleen het jacht instinct is er niet meer. als we nu eens de hele wereld behalve nederland afslachten (of course)en dan overal een groot natuurgebied van maken kunnen we weer lekker konijn en hert happen dat we zelf gevangen hebben het hertenetenmanifest is een feit! |
|
Kill Bambi, zijn biefstuk smaakt toppie |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |