|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Aardappelen rulen !!! |
|
Ik vind brood veel lekkerder bij vlees en groenten dan aard-appellen. Behalve natuurlijk asl die aard-appellen in krokket- of friet-formaat komen. |
|
Nadat ik minder vlees ben gaan consumeren (eet wel eens vis, soms probeer ik wel eens een hapje vlees van iemand anders' portie), merkte ik dat na een tijdje de geur en smaak van bepaalde soorten vlees me ontzettend tegen gingen staan. Daardoor "mis" ik vlees dus echt absoluut niet. Als ik het ergens hapklaar voorgeschoteld krijg, proef ik wel eens, maar ik heb nooit echt de behoefte om vlees te kopen. Alleen tonijn of zalm (de kroketten en frikadellen onder de vis) eet ik graag. Touché, pussycat! |
|
Lijst is ook lekker ja, maar ik mot vaak ook germaans voer hebben |
|
quote: vis |
|
kut |
|
*Blup* Touché, pussycat! |
|
quote:Jammer dan dat aardappelen niet zo Germaansch zijn |
|
quote: |
|
|
|
Inderdaad, die dingen komen toch uit Zuid-Amerika? Ik vind aardappelen alleen lekker in een goede ovenschotel of in een curry of iets dergelijks, gekookte aardappelen = . |
|
quote:vissekut? |
|
quote: gebakken aarappelen in een curry is idd erg lekker |
|
Ten eerste wil ik alle potentieele klanten [jullie dus!] van onze winkel [C1000 Puts Stramproy] verzekeren van ons 'gewone' vleesch. Niks gemodificeerd, gewoon uit Belgie of Nederland. Ontopik: Je zou me een bewuste karnivoor kunnen noemen. Mensen zijn superieur aan varkens/runderen/gevogelte en dus voel ik me 'meer' als ik vleesch eet. Even om een hoop te rechtvaardigen [ ], want ik eet het eigenlijk gewoon veel en vaak omdat het zo lekker is. |
|
quote: Uiteraard verander je daarmee geen klote.... maar de meeste mensen maken die keuze niet met de pretentie dat ze iets veranderen, het is eerder iets van 'ik zal in ieder geval NIET degene zijn die bijdraagt aan de bio-industrie'. Zo zag ik dat in ieder geval, toen ik nog vega was. Ik vind het nog steeds een prima reden . |
|
Tuurlijk draag je mee aan de bio-industrie, of je nou vega bent of niet. Ik ben ook een jaar of 3 vegetariër geweest in een grijs verleden, maar je leeft nog steeds in deze maatschappij die dit soort dingen en nog ergere flikt, ik vind het nogal symptoombestrijding en scene-bullshit. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
een beetje vleesch maar wel lekker*rivella?* http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote: Precies! Ik ben ook vegetariër maar ik denk echt niet dat dat iets zal veranderen hoor. Maar ik wil er zelf gewoon niet aan mee doen. En waarom ben je geen vega meer dan? Subtiel kamerolifantje |
|
Vegetarisch is veel lekkerder dan vlees. Vlees is vies |
|
quote: Jij kan nie koken |
|
quote: (Alleen spare-ribs vind ik lekker. Maar ik eet al 5 jaar geen vlees en ben het ook niet meer van plan) Subtiel kamerolifantje |
|
Vleesch Heerscht! Heb al weer zin in de volgende Vleescht (Vlees-feest ) vanmiddag frikadellen op brood |
|
vleesch is lekker maar van die vage vega burgers gaan er ook wel in http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
Denk er eens goed over na. Dan zie je ook in dat men ziek bezig is. Men doet eerst aan massamoord (maakt me niet uit dat het dieren zijn, moord is moord) Daarna snijd men de lijken in stukjes, doet zein pakjes en brengt ze naar de winkel. Daar lopen mensen met hun winkelwagentje die stukjes lijk te kopen. Vervolgens gooit men het in de pan en eet het op. En wat nou als het mensen waren? Dan moest je er niet aan denken.Of vind iedereen hier dat mensen de Uberheerschers zijn en dieren aan ons onderworpen zijn? [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 28-10-2003 10:12] Subtiel kamerolifantje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |