|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: godverrrr er zou een review komen en pas 3 dagen later zeggen ze dat er misschien ook een fotograaf meekomt. op de avond zelf staat er een heel ander persoon an de deur dan op de perslijst gemeld die zich meldt als de +1 van de fotograaf. dus ik zeg: nee hoor er bestaat geen +1 of doe jij de review ipv de genoteerde reviewer want die is er niet? hij: ja inderdaad zijn de fotoos in de fotoreview door die fotografe en door onze vaste fotoslet gemaakt! lekker dan kan je dus ook niet van op aan [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 15-03-2007 10:10] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: @ Snaack jullie zijn vanaf heden reeds live 7 snarig? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:Was dus gewoon iemand die gratis naar binnen wilde ... beetje e-zine meldt als er iemand anders komt (doen wij iig wel namelijk ...) |
|
mjah, maar de echte reviewer heeft zich niet gemeld en heb ook nix van festivalinfo zelf gehoord over niet aanwezig zijn. maar... die gast was wel met die fotograaf mee btw er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Doh, wat suf. Ik had de foto's ook al gezien en bij Android Soul stond een foto van Mantikhoras... geloof zelfs als begeleidend foto van de artiest. Hoe onzorgvuldig kun je zijn Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
heb je ze gemaild erover? ik zal in ieder geval ff mailen over de theName en Mindscan verwisseling er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
zow ff een lichtgepeperde mail gestuurd er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ahnee, die is echt te erg! "The mind is its own place, and in itself can make a heaven of hell, a hell of heaven. " -- John Milton //// http://www.myspace.com/koyvar //// http://www.seiphian.com |
|
quote:Go get em girl! |
|
quote: 1. theNAME heeft niet opgetreden 2. Mindscan wel 3. De foto geplaatst bij het profiel van theNAME is van Mindscan. 4. De laatste foto geplaatst bij het profiel van Android Soul is van Mantikhoras. 5. De line-up was: Mantikhoras, Mindscan, Android Soul, Antubis, A New Dawn en Transentience. 6. Volgende keer bij uitval van de reviewer dit van te voren melden. 7. Een fotograaf die zich met een +1 meldt is niet netjes als er geen +1 is afgegeven. 8. Deze +1 deed zich voor als de vervanger van de reviewer. 9. Bij aanvraag review door recensent wordt een recensie verwacht en niet alleen een foto-verslag. Zeker niet als er in eerste instantie geen fotograaf zou komen. maar verder heb ik het netjes gehouden er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
festivalinfo zei je he? daar heb ik geloof ik wel vaker slechte geluiden over gehoord ... |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina |