|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:wat heeft ze in de aanbieding denk je? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Dat vraag ik me ook af. Sil vervang je niet zomaar |
|
Ik wil wel een tepel laten zien hoor |
|
quote:die hebben we allemaal al gezien! dat is zooooo 2006! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Allemaal? Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Oww no my eyes Het is de lichtinval ;') |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: eeeen heeeeeleeee lieve hoor enne meiden ik ben groot fan hoor..dus niet getreurd hihi. Maarreeeee voortaan geen link meer met zulke tepels en een engel, dat kan ik niet aan "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
|
Volgens mij staan wij morgen ziek zwak en misselijk op het podium. Niet vanwege het voorgaande overigens Ik heb iets met moeten spelen in DB's en zieke bandleden, vorige keer was 't Ivo Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
o god... wie is het nu? er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Dennis, de gitarist. En Mooz is ook niet topfit en had 'n ontsteking aan 'n spier in z'n elleboog ofzo, maar die ging koste wat kost morgen het podium op Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote:ik wurg ze eigenhandig met hun snaren, anders! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Wie komen er eigenlijk allemaal van Zm langs?? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:jij, doran, BRG, Rajacker, judge m. +mevrouw judge m. (maar diesnie van zm), lindapinda dus, ehm... ik, acid, ehm.. vast nog meer, maar is even uit mijn hoofdje gefloept er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: En ik heb het geregeld met Ollie! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote:beterz! @ both of u er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Jeuj ik ben ook van de partij |
|
quote:wheeee!! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Gaat drukjes worden dan |
|
quote:mag het wel hopen! Linda heeft goed gespamd er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Oké, ik zal ook nog eventjes ergens spammen! |
|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |