|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:ja maar... ja maar.. ja maar... er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Er zijn uitzonderingen natuurlijk Het is de lichtinval ;') |
|
quote: De onderste rij dan he quote: Vervelend he, als het mes aan 2 kanten snijd:p |
|
quote: Nee hoor! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: ja maar lindapinda staat ook op de bovenste rij! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ennuh... vecht vetes ff ergens anders uit bitte er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Weer een leuk avondje gemist zo te zien. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Dan meot ze toch juist blij zijn:p |
|
quote:Nee mens! Daar is ZM voor! Geweldig is dat, online vetes! |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Nou begin jij? Het is de lichtinval ;') |
|
quote:maar dan wel in een ander topic er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Je bent een hoer zo |
|
quote: Jij bent vadsig en lelijk! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:hoor wie het zegt! [edit] KUT niet in dit topic... [Dit bericht is gewijzigd door Julia op 11-03-2007 18:56] er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: uhuh, das onze zangeres van X-tinXion!! |
|
Zooooooooooo, was gezellig! Met kuffelBUUUUURRRRRMANNNNNNN Judge M een beetje de backstage in de gaten houden, met ductape Jane Doe vastplakken, Snaack's china tegenhouden, en Hagal beter leren kennen.... Manman.. De meeste bands waren niet echt mijn ding, maar Mindscan maakte de avond wat dat betreft helemaal goed, wat een genot om die band te zien/horen.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ja was koel, kheb gelachen, kheb gestresst, kheb me verschrikkelijk vermaakt! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ja was leuk! Eerste gedeelte heb ik online staan. Android Soul Transentience A New Dawn |
|
quote: Nicooooooooo |
|
hehehe een annatar shirt |
|
quote: Nico mag dat! |
|
quote:ja nog bedankt hé! Ik zat lekker vastgeplakt! Ben heel de middag bezig geweest met het lospeuteren van de tape Don't blush when I rip you open |
|
quote:Knuffelbuurman inc. voor al uw backstagebewakingen quote:Joh [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 11-03-2007 23:03] |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |