|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
Mazzel voor hem dat ik naar Rotjeknor moest rijden anders hadden we een drummer's drinking contest kunnen doen! Android Soul - Female Fronted METAL www.androidsoul.nl |
|
quote: Ja, dat klopt overduidelijk Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote: Ja waar waren jullie? Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Ik heb een exuse...het was ons weekend voor m`n zoontje kom de een en drietigste naar Zwolle..dan ist gekkehuis wederom compleet Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Dan ben ik jarig Het is de lichtinval ;') |
|
quote:En DAT is nog juist helemaal niet zeker. Fuck the world and fuck you |
|
Ik ben er in ieder geval niet, mocht iemand het interesseren |
|
quote: Waneer kom jij nou een naar de 545?? Vrijdag? Dan is er doom ofzo Het is de lichtinval ;') |
|
quote:Alleen Burzum ? Fuck the world and fuck you |
|
Hij kwam er altijd langs... Maar kom je oom mental? Het is de lichtinval ;') |
|
OOM ?!? nou ja, das nog niet zo erg als opa... Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ik kom zeker nog een keer langs maar vrijdag denk ik niet. Misschien! |
|
quote: Ok gezellig! Het is de lichtinval ;') |
|
quote:das weer helemaal waar! ben wel benieuwd naar de foto's van de fotografen. En Tjeu ook. Kheb toch ff potverpielekes ff flink wat reclame zitten maken met mijn tiet! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Julia, Jameson, Joris 3xJ=OK! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
in ieder geval 1 niet dronken drummer!!! Dronken Joris Heeerschhh Android Soul - Female Fronted METAL www.androidsoul.nl |
|
er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Dat mens van A New Dawn is gaaf Het is de lichtinval ;') |
|
Ik zie geen tieten hoor?? Against God and Government |
|
Duet antubis was goed...... jammer dat de geluidsman effe pissen was ofzo! Android Soul - Female Fronted METAL www.androidsoul.nl |
|
quote:die was erg bezig in his own little world ofzo er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: geduld... daar komen nog wel foto's van er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote: Ik vind de meeste ook niet echt vrouwelijk |
|
quote: Maar jij hebt ook geen smaak Het is de lichtinval ;') |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |