|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad |
|
quote: Half neger |
|
quote: ahhh 20:30 dus Nou, dat moet ik wel kunnen halen denk ik zo. |
|
Peter en Mo spelen trouwens ook die avond!! |
|
gezellie! Damn, denk dat ik toch maar ga hehehe |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Vanaf deze kant wens ik Julia en haar kameraden veel success.dat het een gave avond mag worden ! Fuck the world and fuck you |
|
Jaaaa..zin in! Julia bedankt Don't blush when I rip you open |
|
Fuck the world and fuck you |
|
Ook present. Bands onder hun donder schoppen |
|
quote: U2? Me2! Collega!!!!!!!!!!!!! En gaaf, MINDSCAN! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Buuuuuuuurmaaaaaaaaaaan! Heerschend! |
|
Niet te hard he, Judge Gister de laatste repetitie gehad voor zaterdag... wordt lachen Ben benieuwd hoe 't gaat, haha Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote: Best name ever Zenial |
|
Mwhahaha thanks. Linda was al bezet, dus tsjah.. Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote:Vooruit dan. Jou zal ik zachtjes schoppen |
|
quote: En nu ken je mij ook nog. Ehh Rob. Ging jij niet rijden ? Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: en punt twee, m`n moeder heeft de auto zelf nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 07-03-2007 11:47] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Hmmmmsss nouja ik heb toch ook bezoek denk ik... Al wil die misschien wel weer mee. We gaan het wel zien dan Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
ik meld mij officieel af: ik kan gratis Kreator echt niet weigeren lol. Ik stuur mijn beschermengel wel ofzo "Every day is the beginning of a Recreation Day" |
|
Flauw hoor |
|
Potverdrie, Sil!! Wat moet ik nou zonder je Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
quote: dat worden klapjes meiske maak je borst maar nat! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Oh wacht even. Het ligt er natuurlijk aan welke beschermengel het is... Dear Humanity. Quit it. -- God |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |