![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Inderdaad ![]() ![]() |
|
quote: Half neger ![]() ![]() |
|
quote: ahhh 20:30 dus ![]() Nou, dat moet ik wel kunnen halen denk ik zo. ![]() |
|
Peter en Mo spelen trouwens ook die avond!! ![]() ![]() |
|
gezellie! Damn, denk dat ik toch maar ga hehehe ![]() |
|
quote: ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Vanaf deze kant wens ik Julia en haar kameraden veel success.dat het een gave avond mag worden ! Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Jaaaa..zin in! ![]() Julia bedankt ![]() Don't blush when I rip you open ![]() |
|
![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Ook present. Bands onder hun donder schoppen ![]() ![]() |
|
quote: U2? Me2! Collega!!!!!!!!!!!!! ![]() En gaaf, MINDSCAN! www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Buuuuuuuurmaaaaaaaaaaan! Heerschend! ![]() ![]() |
|
Niet te hard he, Judge ![]() Gister de laatste repetitie gehad voor zaterdag... wordt lachen ![]() Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
|
quote: Best name ever ![]() Zenial ![]() |
|
Mwhahaha thanks. Linda was al bezet, dus tsjah.. ![]() Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
|
quote:Vooruit dan. Jou zal ik zachtjes schoppen ![]() ![]() |
|
quote: En nu ken je mij ook nog. Ehh Rob. Ging jij niet rijden ? ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: ![]() en punt twee, m`n moeder heeft de auto zelf nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Digerdoden op 07-03-2007 11:47] "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
Hmmmmsss nouja ik heb toch ook bezoek denk ik... Al wil die misschien wel weer mee. We gaan het wel zien dan ![]() Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
ik meld mij officieel af: ik kan gratis Kreator echt niet weigeren lol. Ik stuur mijn beschermengel wel ofzo ![]() "Every day is the beginning of a Recreation Day" ![]() |
|
Flauw hoor ![]() ![]() |
|
Potverdrie, Sil!! Wat moet ik nou zonder je ![]() Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
|
quote: ![]() dat worden klapjes meiske maak je borst maar nat! ![]() er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P ![]() |
|
Oh wacht even. Het ligt er natuurlijk aan welke beschermengel het is... ![]() Dear Humanity. Quit it. -- God ![]() |
![]() |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |