|
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 | ||||
Auteur: |
|
|
female backs from hell signature |
|
Dus dat is je vrouw hupnos? [Dit bericht is gewijzigd door Kimmey op 06-03-2007 1:16] Het is de lichtinval ;') |
|
quote:PWND! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
quote:Absoluut niks mis met tweelingen |
|
leeuwen zijn pas troublemakers er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
ok, female fronted rock/metalband gezocht voor vervanging zaterdag as!!! globale voorwaarden: speeltijd 20:30-21:30 inclusief op en afbouw per band 20 consumptiebonnen opbrengst minus kosten wordt gelijk over de bands verdeeld mail me op oddbookings@moonforest.com of julia@antubis.nl er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Mindscan? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Misschien wil dat bandje van Aaargh wel?? Belle Gunness? |
|
@kramy+fallen ik ga erachteraan! tnx! er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Anders nog een tip: Izegrim! |
|
quote: Ja, Izegrim is gaaf! |
|
Welke band heeft eigenlijk afgezegd Juul? |
|
theNAME wegens gezondheidsproblemen. Daarna Soulstitia gevraagd en die konden onder voorbehoud en vanmiddag bleek dus van niet ghelaas. kheb het liefst een band uit de omgeving van utreg, maar jah... momenteel kan ik het me niet veroorloven om dat mee te laten tellen hahah er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Julia: thnx voor de mail, heb het doorgegeven aan Mindscan Booking Department |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Anders uuh, Dragonfly , of ehh.. tsja. Auracle? Dear Humanity. Quit it. -- God |
|
Waarom geen Darkened Nocturne Slaughtercult? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Wie komen er nu allemaal??? Lijsje graag... Het is de lichtinval ;') |
|
Ik heb gisteren besloten om hier niet heen te gaan omdat ik inzie dat als ik dit jaar nog op wil flink moet gaan sparen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! Mindscan heeft bevestigd! Dus: Aanstaande zaterdag Mindscan in dBs!!! (zie voor tijden eerste post in dit topic) er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Feessie bouwen ja toch niettan |
|
quote: er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P |
|
Hoe laat speelt mindscan? |
|
oew nico in de billetjes knijpen dus |
Dit topic is 11 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |